Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min far fyller 50 snart, og jeg vrir hodet mitt... Han er glad i sport og trening, men siden har har eid en sportsbutikk i 10 år har han stort sett det han trenger av utstyr. Ellers er han litt interessert i vin, og i gammel historie, men vin/bok virker litt kjedelig å få i 50årsgave...?? Noen tips? :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- En reise til et vindistrikt

- Et tre til hagen (om han har hage, da)

- Et gavekort til en restaurant som er kjennt for sin gode vinkjeller

- En mindebok for de 50 årene med bilder og små historier samlet fra familie og venner

Skrevet

Konsertbilletter og evt hotellovernatting :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte et lite stykke land i Skottland til min far når han fylte 60. Og med lite, mener jeg liiiite (du kan velge mellom 1x1 feet, eller 10x10).

Da fikk han papirer på at han hadde rett til å kalle seg selv Lord :) Samtidig som vi var med på å verne et friluftsområde i Skottland mot utbygging.

Vinn-vinn situasjon; han ble Lord, og vi vernet naturen :)

Skrevet

Turutstyr (om han skulle mangle noko av det)

Om han er glad i whisky/cognac kan ei eksklusiv flaske vere noko (om enn kjedelig)

Gåvekort hjå ein lokal kunstnar

Skrevet

Reiser han noe? Jeg ga en guidet tur der guiden utdannet historiker til en 50-årsdag en gang. Siden han liker historie..?

Skrevet

Tusen takk for mange kjempegode tips! Siden han er glad i å reise endte vi opp med å kjøpe en stor sparegris som vi skrev på som "kort," og fylte godt opp med 2000,- i mynt, til reisekassen. Kjøpte i tillegg favoritt-aquevitten "Arvesølvet." Han ble veldig glad :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...