Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #26 Skrevet 5. august 2013 Ingenting fordi jeg har ikke råd til å ha kredittkort. Jeg reiser utenlands flere ganger i året, men bruker stort sett sikre minibanker og kontakter. Handler jeg på nett så er det for penger som jeg kan ha råd til å miste osv. Ellers så gjelder det å spare penger til jeg har råd til å kjøpe der jeg har lyst på.. Anonymous poster hash: 8b451...f9d
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 5. august 2013 #27 Skrevet 5. august 2013 Akkurat nå har jeg ca 10 000 kr på minus siden jeg har kjøpt meg en Mac og endel klær over Internett. Men det blir betalt til forfall så da er det jo ikke noe problem. Kredittkort er en genial oppfinnelse når det brukes rett og djevelens verk når det misbrukes det er mye elendighete på kreditt rundt omkring.
Gjest Lagå Skrevet 5. august 2013 #28 Skrevet 5. august 2013 Det var på 20 000 i juni. Nå er det på 8000
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 5. august 2013 #29 Skrevet 5. august 2013 Ca 6500. Men det blir betalt ved forfall, så det koster meg ingenting ekstra. Har Coop MasterCard, og handler all mat og diesel på det.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #30 Skrevet 5. august 2013 +3 kr tror jeg Anonymous poster hash: f31e5...4c1
stratosku Skrevet 5. august 2013 #31 Skrevet 5. august 2013 Har rundt 20.000kr i minus etter ferien, men har mer enn nok å betale tilbake når regninga kommer. Får 4% i bonus når vi bruker kredittkortet, så lønner seg litt for vår del. Vi bruker aldri mer enn vi har, og har full kontroll på hvor mye vi har brukt, og hvor mye vi kan bruke. Vil ikke gå i noen felle.
mamma_til_gutt Skrevet 5. august 2013 #32 Skrevet 5. august 2013 84.000. Betaler det bed forfall i august. Bruker alltid kredittkort på store innkjøp for å spare penger.
Gjest sug lut Skrevet 5. august 2013 #33 Skrevet 5. august 2013 Jeg har aldri brukt kredittkortet mitt. Henger meg på her, tror vi er et mindretall...
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 5. august 2013 #34 Skrevet 5. august 2013 Bruker kun mastercard når vi er i utlandet, og blir alltid tilbakebetalt så fort vi er hjemme igjen.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 5. august 2013 #35 Skrevet 5. august 2013 Jeg har aldri brukt kredittkortet mitt. Henger meg på her, tror vi er et mindretall... Men hvorfor bruker dere det ikke på reiser o.l? Det blir jo tilogmed anbefalt av banker og forsikringsselskaper.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. august 2013 #37 Skrevet 5. august 2013 Jeg selv har ikke kredittkort, kommer ikke til å ha det heller.. Samboeren har ca 3000 i minus nå, måtte kjøpe to nye dekk til bilen og noe drivstoff så han kom seg på jobb, forfallet er ikke før slutten av denne mnd, men blir betalt denne uka
Gjest sug lut Skrevet 5. august 2013 #38 Skrevet 5. august 2013 Jeg har aldri brukt kredittkortet mitt.Henger meg på her, tror vi er et mindretall... Men hvorfor bruker dere det ikke på reiser o.l? Det blir jo tilogmed anbefalt av banker og forsikringsselskaper. Ser ikke behovet, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #39 Skrevet 5. august 2013 Spørsmålet var hvor mye man har i minus på kortet. Likevel virker det som om de fleste som svarer ikke har kort. Kjapp konklusjon: de som ikke har kredittkort skjønner ikke spørsmålet... Anonymous poster hash: c733e...b81
*Yuna* Skrevet 5. august 2013 #40 Skrevet 5. august 2013 Jeg kjøpte nettopp noen ting på nett og har derfor 2500 i minus. Dette betales ut så snart jeg har varene. Bruker kredittkort på nett pga at det er sikrere. Skulle noe skje får man bedre hjelp til å få refundert pengene. Annet enn til netthandel og flyreiser bruker jeg ikke kredittkort. Ville heller ikke brukt det dersom jeg ikke kunne betalt ut hele summen. Har selvfølgelig 60 rentefrie dager og ingen gebyrer i avtalen. Så taper ikke penger Samme her Nå er det 4000kr i minus.
Guttaboys Skrevet 5. august 2013 #41 Skrevet 5. august 2013 Åh, nå minnet du meg på at jeg må inn på nettbanken å betale ned mastern!! Takk!!! Bare 1600 kr, som jeg brukte på stena line i ferien:)
SameSara Skrevet 5. august 2013 #43 Skrevet 5. august 2013 Har kredittkort, men bruker det aldri. Glemmer av at jeg har det
Ikkesåallerværst Skrevet 5. august 2013 #44 Skrevet 5. august 2013 Jeg har aldri brukt kredittkortet mitt.Henger meg på her, tror vi er et mindretall...Men hvorfor bruker dere det ikke på reiser o.l? Det blir jo tilogmed anbefalt av banker og forsikringsselskaper. Ser ikke behovet, rett og slett. Har sjeldent det behovet, reiser dessuten lite. Men i hovedsak så er jeg livredd at jeg skal glemme å betale, blir syk eller noe annet skal skje, slik at jeg plutselig står der med gjeld med sinnsyk rente.
Gjest DeBlå Skrevet 5. august 2013 #45 Skrevet 5. august 2013 Har ikke minus på kredittkortet, liker ikke å bruke penger som ikke er mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå