Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 MÅ man kjøpe navnesmokker? Merker dere smokkene på annet vis eller holdes det utrolig nok system på disse? Anonymous poster hash: eebb5...b7b
Edelweis Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Mange som klistrer slike navmelapper på dem
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Skriv initialer på med sånn kles-merketusj/sprittusj.
<3 2G <3 Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Trengte ikke å merke de da han kun fikk ha den når han sov. Lå i hyllen ellers.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Trengte ikke å merke de da han kun fikk ha den når han sov. Lå i hyllen ellers. Virker spesielt... Smokker havner feil noen ganger, bare så du vet...jobbet i bhg. Jeg har merket absolutt alle med merkelapper, faller ikke av. Barnet har bare merkete smokker hjemme av den grunn. Anonymous poster hash: dc5e5...ae3
Gjest Gullguttene Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Vi har smokker fra navnsmokken, der hadde de mam som barna bruker til vanlig. I bhg har de prøvd å merke med tusj. Det syns ikke jeg noe om og det forsvinner etter kort tid. Smokken skal alltid ligge på hylla, men det er nesten alltid feil smokk der.
Mrs. Kaizer Skrevet 4. august 2013 #7 Skrevet 4. august 2013 Klistret på navnelapper på "vanlige" tutter. Funker greit det.
<3 2G <3 Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Trengte ikke å merke de da han kun fikk ha den når han sov. Lå i hyllen ellers. Virker spesielt... Smokker havner feil noen ganger, bare så du vet...jobbet i bhg. Jeg har merket absolutt alle med merkelapper, faller ikke av. Barnet har bare merkete smokker hjemme av den grunn. Anonymous poster hash: dc5e5...ae3 Gikk bra altså, er 6 år siden, var vel ikke like hysterisk da. Liten bhg å bare noen få som brukte smokk. La smokken i hyllen når vi kom å den lå der når vi hentet.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #9 Skrevet 4. august 2013 Bruker sånn snor i smokken, festet til en koseklut. Smokken er ikke merket. Tror ikke barnehagen tar feil (ligger også i hylla og brukes ved soving). Ingen andre barn som bruker smokk festet i snor festet i gasklut Anonymous poster hash: 4ec59...437
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Har klistremerke med navnet på smokken. Smokken ligger kun i vogna. Anonymous poster hash: a81ce...eb9
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #11 Skrevet 5. august 2013 Gutten min bruker ikke smokk, kun koseteppe. Allikevel finner jeg støtt smokker i vogna ( flere ganger i uken). Har gitt beskjed men ingenting skjer. Hva gjør en med sånt? Like før jeg klistrer lapp på vogna med " jeg bruker ikke smokk" Anonymous poster hash: 129a3...30e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #12 Skrevet 5. august 2013 Har merket alle smokker, som bare brukes ved soving....Likevel har jeg flere ganger sett at det ligger andre smokker i vognen har også gitt beskjed, men det skjer uansett innimellom... Dette burde vel ikke være så vanskelig? bare å ligge den i hyllen utenom soving! Det er jo stor smittekilde å bytte på smokker Anonymous poster hash: b19d8...086
Ooops I did it AGAIN Skrevet 5. august 2013 #13 Skrevet 5. august 2013 Nest yngste hadde navnesmokker. Minste har navnelapp på et par, men hun er eneste som bruker NUK i bhg, de andre bruker MAM smokker... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå