Gå til innhold

Mann som skjeller meg ut og kritiserer meg foran ungene og offentlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er dette? Han kristiserer min måte å oppdra barna på absolutt hele tiden. Et lite trassanfall fra ungene offentlig så er det kommentarer som: hva faen, nå hører dere etter! Å herrrrrreguuuuud, rister på hodet, nei, men i helvete, du må gjøre noe da sier han til meg, og demonstrerer gjerne med å gå i sinne som en annen ustabil tenåring. Da vi var på ferie sto han og bannet og steiket nesten hele dagene, dvs når ungene kranglet. Ellers satt han og leste i en bok eller spilte spill. En morgen våknet han av at ungene kranglet (jeg stod alltid opp med dem)) kom han trampende ned trappen og ropte: faen ta dere!! På flyet på vei hjem sier han høyt til meg: du er ikke normal du!

Kan legge til at han tuller og koser masse med ungene, men aldri med meg. Får aldri en klem, gode varme ord, kompliment, tid av han. Han tenker først og fremst på seg selv og jobben. Kan aldri prate om følelser med han, tror faktisk ikke han har noen. Jeg har fortalt han at jeg er veldig lei meg pga oppførselen, men ingen bedring. Han sier at han bare har et sånn temperament.

Er helt knekt etter " ferien" enda, gråter lett og er veldig sint og irritert hele tiden.

Flere som lever med egoistiske, hissige menn?

Anonymous poster hash: 88697...b07
Videoannonse
Annonse
Gjest FinogFjong
Skrevet

...og du er gift med han fordi...?

Skrevet

tja,du kan jo spørre han hva han hadde følt hvis du behandlet han sånn? Hva ville han sagt om han hadde sett noen andre sagt det han sa til deg til kona si?? Dette er jo ikke bra! Krev respekt kvinne!

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns faktisk at det der ligner psykisk terror. Å rope til folk "du er ikke normal" er bare et forsøk på å psyke deg ned. Det hører ikke hjemme i et forhold. Og om han unnskylder seg med "at dette er mitt temperament" betyr jo bare at det ikke kommer noen endring heller... så jeg tror du har det bedre uten ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...