Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Noen som har vært i Budapest og vil fortelle litt om oppholdet? Hvordan er det sammenlignet med Norge? Priser, hotel, mat, severdigheter?Er det en flott by å være i foruten å bare farte rundt på guidet turer? Anonymous poster hash: 51b4f...4cb
Perlejente Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Ja, jeg var der i Mai. Det var veldig varmt der da, men det var en super tur jeg vil definitivt tilbake mat og drikke er ganske mye billigere der enn i Norge vi kunne spise en bra middag på restauranten på hotellet til 50 kr inkl drikke Skal du reise med barn? hvor lenge skal du være osv? har du bestemt hotel? skal du bo på buda eller pest siden? uansett, dere burde oppleve begge sidene
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Ja, jeg var der i Mai. Det var veldig varmt der da, men det var en super tur jeg vil definitivt tilbake mat og drikke er ganske mye billigere der enn i Norge vi kunne spise en bra middag på restauranten på hotellet til 50 kr inkl drikke Skal du reise med barn? hvor lenge skal du være osv? har du bestemt hotel? skal du bo på buda eller pest siden? uansett, dere burde oppleve begge sidene Er min første reise utenlands dette, så kjenner jeg har mange spørsmål og gleder meg veldig. Reiser uten barn. 5 netter sammen med samboeren min. Kjærlighetsferie. Er ute etter god mat, spa og massasje, shopping, opplevelses turer og severdigheter. Hva brukte dere dagene på? Hva er forskjellene fra Norge? Hvor billig er ting? Tenker hvor mye vi bør beregne i lommepenger pr dag..? Er shopping billig, type klær, sko, sminke osv? Vet ikke hvilken side vi skal bo på.. Har sett litt på ulike hoteller og står mellom disse.. Sofitel Budapest chain bridge, Iberostar Grand hotel Budapest, Best Western Premier Hotel Parlament, Continental Hotel Zara, Boscolo Budapest Hotel. Har du et forslag? Hvor sov dere? Wææh, beklager mange spørsmål. Setter pris på om du tar deg tid til å svare, men skjønner om du ikke orker. :-) Anonymous poster hash: 51b4f...4cb
Perlejente Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Jeg svarer ddeg i morgen, jeg er så trøtt men har flere gode tips til dere vil bare si med en gang at jeg tror ikke dere vil angre på at dere reiser dit. Det er så gøy å oppleve en by som er så annerledes enn andre storbyer i europa
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Continental hotel Zara er fantastisk! !!!!!!! Ellers: Mat og drikke er mye billigere enn i Norge. De har butikker som Pull and Bear, Topshop, Zara, Springfield osv. Dra på West end kjøpesenter. Gå i gatene og bare opplev atmosfæren. Spis gulasj og den gode sjokoladen med cottage cheese. Bestill frokost på rommet på Continental hotel Zara (koster ikke ekstra om du bor på deluxe rom iallefall). Utrolig romantisk♥ Anonymous poster hash: e21d3...99a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Takk, det setter jeg stor pris på perlejenta!! :-) Og ti anonym under, takk for tips om Hotel:) Anonymous poster hash: 51b4f...4cb
Anonym bruker Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Jeg svarer ddeg i morgen, jeg er så trøtt men har flere gode tips til dere vil bare si med en gang at jeg tror ikke dere vil angre på at dere reiser dit. Det er så gøy å oppleve en by som er så annerledes enn andre storbyer i europa Takk, det ville vært supert! Anonymous poster hash: 51b4f...4cb
Gjest laydee Skrevet 7. august 2013 #8 Skrevet 7. august 2013 Vi bodde på eurostars budapest center. Et veldig fint hotell, nært handlegaten, og ikke minst ikke så dyrt. Veldig fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå