Gå til innhold

Hvordan ble mannen deres klar?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Lurer litt på hvordan mannen deres ble klar for barn?

:)

Anonymous poster hash: 1374d...bcc

Aner ikke, men han ble iallfall klar fem år før meg :P Da var han 30 og jeg 25.

Nå prøver vi på nr tre, og da måtte det først to års masing til, og deretter ett år hvor jeg holdt kjeft om saken, før han kom og sa at han også egentlig hadde lyst på en til...

Lykke til! :)

Hei.

Lurer litt på hvordan mannen deres ble klar for barn?

:)

Aner ikke, men han ble iallfall klar fem år før meg :P Da var han 30 og jeg 25.

Nå prøver vi på nr tre, og da måtte det først to års masing til, og deretter ett år hvor jeg holdt kjeft om saken, før han kom og sa at han også egentlig hadde lyst på en til...

Lykke til! :)

Så morro! Lykke litt med nr 3, stas! 

Her er jeg 23 og han 25, har vært sammen i 7 år. Jeg er super klar, men han er fortsatt usikker. Kan jo ikke presse han heller. Hmmm.. Får se hva tiden bringer ;)

Min var klar litt før meg faktisk.. Vi hadde bare vært sammen ca 2 år da, så for meg var det litt tidlig. Altså jeg har ønsket meg barn siden tidenes morgen, men ville drøye litt med ny type. Jeg har en mistanke om at han ikke aner hva han går til.. Det gjør jo ikke jeg heller, men jeg har i det minste småsøsken, sittet barnevakt for halve nabolaget fra jeg var 12, jobbet en del i barnehage og har venninner med små.. Han har null erfaring med barn. Tror han er in for et realt sjokk...

Min er vel ikke klar ennå, enda vi har en gutt på 3,5 år og jeg (han er klar over at spiralen er ute...) har begynt å prøve på en til...

Han har heldigvis en reisejobb så han er borte litt innimellom og når han kommer hjem derfra ser jeg at han har savnet lille gutt veldig!! Nå som gutten vår nærmer seg fire år syntes jeg for min del at det er litt nå eller aldri... Mannen har vel støttet aldri mest, men han ser hvor mye jeg vil ha en til og har gått med på det!! Men jeg må bare justere mine forventninger til ham... Han elsker gutten vår og stiller maks opp for ham. Men å engasjere seg i graviditeten og fødselen klarte han ikke sist, og jeg må ikke forvente det denne gangen heller... Så jeg vurderer å ta med min søster på fødselen når (hvis) det kommer så langt og la gutta mine vente hjemme... Så vi har vel egentlig inngått et kompromi ;)

Vi har vært gift i seks år, sammen i over ti, han nærmer seg førti, har hus, bil, jobb osv.. Så det er liksom ikke de ytre faktorene han kan skylde på lenger, men han er vel rett og slett ikke noe "barne" menneske og da får jeg jo bare justere meg så godt jeg kan etter det.. ;) Uten at det på noen måte går utover barna!!!!

Annonse

Min var klar for barn da jeg traff han! :wub:  Har ønska seg barn i noen år nå, men ikke møtt den han ville ha dem sammen med før vi ble sammen. Så når våren kom, ble vi enige om at nå var det på tide å ta ut spiralen og gjøre et ærlig forsøk! :) Han er veldig glad for svangerskapet og er utrolig støttende og tålmodig, drømmestart på graviditeten med en sånn mann i hus, jeg føler meg som verdens heldigste!

Jeg hadde gått på antibiotika samtidig som jeg gikk på p-piller, også begynte jeg ikke å blø som vanlig når jeg skulle ha fri-uken fra p-piller. Tok en test som var negativ, og samme dag begynte jeg å blø (typisk?). Etter bare noen få dager spurte han om vi ikke bare skulle droppe pillen.. :) 

Jeg ble gravid da vi hadde bare vært sammen i tre mnd. Han var vell laaaangt i fra klar til å bli pappa..han var 21 år da. Ingen i hans familie trodde han ble å klare det, og trodde han ble å la meg være alenemor siden han ikke ville stifte familie! Han sa selv han ville jeg skulle ta abort, men da jeg sa det ikke ble aktuelt gikk det ikke lang tid før han var innstillt på å motbevise alle, og ville virkelig stille opp! Han har vært her for meg og barnet siden dag 1. Vi er fortsatt ilag og barnet vårt er nå 4,5 år. Nå planlegger vi nr 2 :)))

Tror kanskje noen menn, serlig så unge ikke er klar før det skjer, og di må være klar ;)

Så morro og lese så mange forskjellige historier. Tror også at mange menn ikke er klare før de må.  :P

Nå har jeg sluttet på pillen for 3 uker siden, og sagt at han må kjøpe kondom hvis han ikke er klar, men foreløbig er det ikke blitt kjøpt noen kondom :D  Nå nærmer det seg EL.... Spennende og se hva tiden bringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...