Gå til innhold

ok, vet at dette høres helt merkelig ut

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 32, har de siste ukene hørt en dryppelignende/smattelignende lyd fra magen, som jeg ikke aner hva er. Kjennes ikke ut som det kommer fra meg, at det er magen min som lager lyden. Ikke opplevd lignende i tidligere svangerskap..noen som har peiling på hva det lan være?

Dårlig forklaring, men vet ikke hvordan jeg skal beskrive det!

Anonymous poster hash: 0c476...118

Fortsetter under...

Gjest 3 små ♥

Jeg har en rar lyd i magen også, men det høres mer ut som små smell. Som bobleplast som smeller. Høyfrekvent lyd. Vanskelig å forklare :) Men kommer som regel når mini er aktiv. Er 34+4 idag og har vel hørt lyden hver dag i 4-5 uker nå.. Mye rart vi skal oppdage;)

Husker den lyden fra de forrige svangerskapene, men ikke opplevd den nå. Husker fra tidligere også at det visst ikke er unormalt. Jeg syntes omtrent det hørtes ut som en våt klut som dasket mot noe :-) Vet ikke, men ser for meg at det er fosterhinnen som klasker mot innsiden av livmoren.

Jeg har også hatt "kneppelyder" i alle mine svangerskap. Vet ikke hva det kommer av.

Kneppelyder beskriver det jeg hører veldig godt. 

Aner heller ikke hva det er, men har hatt det med alle tre mot slutten, og antar at det er normalt. 

Jeg har forresten hørt at noen kan høre kneppelyder når vannet går, men det merker man sikkert når det skjer uansett. Har ikke opplevd det hittil, og regner med at det ikke skjer denne gangen heller.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...