Nikkamoren Skrevet 4. august 2013 #1 Del Skrevet 4. august 2013 Skal til Sørlandet alene med lillemor på snart 3 år og trenger 3 overnattinger. Skulle besøke en venninne, men så er hun ikke hjemme likevel. Så da tenkte jeg vi liksågodt kan være 2 netter i dyreparken og siste natten på et hotell et annet sted. I Abra Havn kan vi velge mellom kun overnatting eller Sjørøverweekend. Det siste koster tusen kr mer. Noen som har vært der og vet om det er verdt å ta weekendtilbudet eller bortkastede penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikkamoren Skrevet 4. august 2013 Forfatter #2 Del Skrevet 4. august 2013 Manglet et ?-tegn på slutten der ser jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjerna_31 Skrevet 9. august 2013 #3 Del Skrevet 9. august 2013 Hei jeg reiste til Abra Havn med mine fire barn i alderen 4-11 år og vi var der 2 netter og hadde noen fanastiske dager i juli. Å bo i Abra Havn er dyrt men jeg og ungene synes det var verdt det. Ihvertfall hvis du har en Sabeltann fan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turbojenta og lillesøster Skrevet 14. september 2013 #4 Del Skrevet 14. september 2013 Har ikke vært borti sjørøverweekend så vet ikke helt hva det går ut på, men vi overnattet 2 netter i abra havn i sommer med våre på 3 år og da 6,5mnd. Det var helt fantastisk for store og små. Elsket at vi hadde leilighet med eget soverom og det var masse å finne på inne i selve sjørøverbyen også. Hadde ikke trodd det skulle være så bra. Vi skal tilbake neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå