Gå til innhold

Noen som har overnattet i Abra Havn?

Nikkamoren

Anbefalte innlegg

Skal til Sørlandet alene med lillemor på snart 3 år og trenger 3 overnattinger. Skulle besøke en venninne, men så er hun ikke hjemme likevel. Så da tenkte jeg vi liksågodt kan være 2 netter i dyreparken og siste natten på et hotell et annet sted. I Abra Havn kan vi velge mellom kun overnatting eller Sjørøverweekend. Det siste koster tusen kr mer. Noen som har vært der og vet om det er verdt å ta weekendtilbudet eller bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jeg reiste til Abra Havn med mine fire barn i alderen 4-11 år og vi var der 2 netter og hadde noen fanastiske dager i juli. Å bo i Abra Havn er dyrt men jeg og ungene synes det var verdt det. Ihvertfall hvis du har en Sabeltann fan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har ikke vært borti sjørøverweekend så vet ikke helt hva det går ut på, men vi overnattet 2 netter i abra havn i sommer med våre på 3 år og da 6,5mnd. Det var helt fantastisk for store og små. Elsket at vi hadde leilighet med eget soverom og det var masse å finne på inne i selve sjørøverbyen også. Hadde ikke trodd det skulle være så bra. Vi skal tilbake neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...