Gå til innhold

Orange is the new black.. Oh himmel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste bare hva noen av dere skrev ang denne serien, hadde til og med ikke vært borti netflix tidligere, men tok en titt igår kveld. Jeg klarer ikke slutte!

Jeg tuller ikke! jeg tenker på den hele tiden når jeg ikke ser på den, og forter meg for å se mer så snart jeg har sjansen! episode 8 siden igår kveld. Hva har dere gjort med meg!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Den serien er helt fantastisk! Første gang jeg har vært så oppslukt i en serie, men tør ikke se ferdig alle episodene med en gang siden neste sesong ikke kommer før 2014

Skrevet

er det 3 sesonger? Jeg er iallfall på sesong 1... Jeg klarer jo ikke legge den fra meg! Jeg har sitti i snart to timer og drøyd dusjingen, for jeg vil bare se EN episode til... Og slik fortsetter det!

Skrevet

Jeg sitter her og ser bildet på Netflix...skal/skal ikke? Hva handler den om ? Hva er det som gjør den så genial at man ikke klarer å ikke se?

Skrevet

æææh. faen, og hvor mange episoder? da frykter jeg at den...snart er over. Ingenting kan måle seg med denne serien jo :(

Annonse

Skrevet

hva handler den om?

Anonymous poster hash: f9fb1...1db
Skrevet

Jeg sitter her og ser bildet på Netflix...skal/skal ikke? Hva handler den om ? Hva er det som gjør den så genial at man ikke klarer å ikke se?

jeg var også slik, skal/skal ikke. men tok en sjans.  Den er bare utrolig morsom, mye som kunne skjedd deg selv feks, komisk, og.. jeg vet ikke jeg altså, men utrolig avhengighetsdannende! og hovedpersonen, piper, fantastisk :D

Skrevet

Hehe jeg har sett på bildet på netflix flere ganger selv. Går debatter med meg selv på skal/skal ikke. For tiden er jeg helt oppslukt i weeds og bones, men jeg trenger snart noe nytt å se på, og da.... 

Slenger meg på her; hva handler serien om?

Gjest Frisk bris
Skrevet

Jeg er skikkelig nybegynner....

Hvordan ser man dette, koster det noe?

Skrevet

Jeg er skikkelig nybegynner....

Hvordan ser man dette, koster det noe?

79 kr pr mnd. men man får en mnd gratis så det er bareå prøve:)

Har du playstation er det veldig enkelt altså!

Skrevet

Har sett hele sesongen ! Bare helt rått ... Kjipt det er ett år til neste sesong da ! Forresten , noen som vet hvordan man får netflix på tven via altibox ? Altså at man får opp ikonet på hoved menyen ?

Skrevet

Handler om en dame i starten av 30-årene som er forlovet og har et fint liv, men for 10 år siden var hun med på pengesmugling med narkotikapenger sammen med sin daværende lesbiske kjæreste. 

2 år før saken hadde blitt foreldet ble hun dømt til 15 mnd. fengsel og hun prøver å tilpasse seg livet i fengselet og det går både bra og dårlig :) Veldig morsom serie!

Annonse

Skrevet

Eventuelt, hvis dere ikke har lyst å betale, så ser dere den ( og ALT annet) gratis på tubeplus.com

Anonymous poster hash: f94e1...26a
Gjest meg&mini
Skrevet

DU SKAL!

Hehe.

Den er bare genial. Det er en serie som har alt. Drama, humor, sjarm, glede, trist....

Skrevet

æææh. faen, og hvor mange episoder? da frykter jeg at den...snart er over. Ingenting kan måle seg med denne serien jo :(

Tror det var 13 episoder, men det finner du jo enkelt ut på Netflix ;)

Det blir lenge å vente til neste sesong ja...

Skrevet

DU SKAL!

Hehe.

Den er bare genial. Det er en serie som har alt. Drama, humor, sjarm, glede, trist....

Da er jeg i gang:) Mye pupper da, fnis!!

Gjest meg&mini
Skrevet

DU SKAL!

Hehe.

Da er jeg i gang:) Mye pupper da, fnis!!

Enjoy:) Det er bare å holde hendene foran øynene:)

Skrevet

Har sett hele sesongen ! Bare helt rått ... Kjipt det er ett år til neste sesong da ! Forresten , noen som vet hvordan man får netflix på tven via altibox ? Altså at man får opp ikonet på hoved menyen ?

Vi har en liten dings som heter Apple TV. Er en liten boks som gjør at du kan se det du ser på iPaden på tv heller! Genialt! Men den har også egen netflix app så bildet blir sylskarpt! Veeeeldig lettvint;)

Skrevet

Begynte å se i går, så 3 episoder. Gleder meg til fortsettelsen!

Skrevet

vi har netflix på smarttv og nå skal jeg også prøve meg på den serien siden så mange skryter av den =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...