Gå til innhold

APRIL 2014 BABY

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min termin er 28. april :) Dette er vårt første barn, uplanlagt men likevel ønsket. Testet på lørdag grunnet kvalme, trøtthet(!), uteblitt mens og ømme pupper. Huff, jeg er litt redd jeg. Alt dette er så nytt for meg!

Endret av shasha

Melder meg inn her med foreløpig termin 2 april. Har en på 3 og en på 1 fra før, så her kan det bli travelt :) Er 9+3 i dag og fortsatt veeeeldig kvalm. Har gått ned flere kg. Håper det gir seg snart!

Uff uff blødde litt i går og litt i dag... Håper det ikke blir en ma igjen. Ringte til legen, men det var ikke noe å gjøre, var ikke snakk om ul før uke 12. Så får bare vente i håpet. Skal til legen i september første kontroll. Men tror jeg vurderer jordmor etter det, om alt går bra.

Uff uff blødde litt i går og litt i dag... Håper det ikke blir en ma igjen. Ringte til legen, men det var ikke noe å gjøre, var ikke snakk om ul før uke 12. Så får bare vente i håpet. Skal til legen i september første kontroll. Men tror jeg vurderer jordmor etter det, om alt går bra.

uff da,. der er kjedelig å ikke få vite noe,. men jeg hadde blødninger da jeg gikk med tvillingene, rundt 9-10 uke  i 5 dager i strek faktisk, men det var ikke så mye av gangen og den hadde litt mens farge., legen min har sånn gammel ul- apparat, så han kunne se at hjertet slo på begge og da var det ikke så farlig. de var friske og var i magen i 38. uker. det vil sikkert gå bra md den lille. lykke til.

Annonse

uff da,. der er kjedelig å ikke få vite noe,. men jeg hadde blødninger da jeg gikk med tvillingene, rundt 9-10 uke i 5 dager i strek faktisk, men det var ikke så mye av gangen og den hadde litt mens farge., legen min har sånn gammel ul- apparat, så han kunne se at hjertet slo på begge og da var det ikke så farlig. de var friske og var i magen i 38. uker. det vil sikkert gå bra md den lille. lykke til.
Jeg ble bare nysgjerrig; når fant du ut at det var tvillinger på vei? :) Tok du veldi tidlig ul?

Noen her som har ekstreme humørsvingninger? Er kun 4+5 dager og er drit sur, blir fort irritert å liker det ikke. Noen som har tips til å lette humøret? Er ekstrem trøtt også. Hadde ikke dette med nr 1.

Åja, det skal jeg love deg. Er 5+2 og tåler ikke synet av samboern til tider, selvom han er verdens beste ;) hehe

uff da,. der er kjedelig å ikke få vite noe,. men jeg hadde blødninger da jeg gikk med tvillingene, rundt 9-10 uke i 5 dager i strek faktisk, men det var ikke så mye av gangen og den hadde litt mens farge., legen min har sånn gammel ul- apparat, så han kunne se at hjertet slo på begge og da var det ikke så farlig. de var friske og var i magen i 38. uker. det vil sikkert gå bra md den lille. lykke til.
Jeg ble bare nysgjerrig; når fant du ut at det var tvillinger på vei? :) Tok du veldi tidlig ul?

hei, jeg fant ut i uke 7. som sagt så kunne fastlegen se på babyen og da jeg var hos han på grunn av ekstrem kvalme så spurte han om han kunne ta en titt, og da viste det seg at det var 2. det er det siste jeg husker av den dagen,. jeg var i skokk en god stund, selv om det er tvillinger i familien så hadde jeg aldri trodd at første skulle være 2,. men det har gått bra.

• 5 uker senere...

Termin 12:) er 13 uker nå og har svangerskapet fra helvete. Fikk bekkenløsning i uke 6 og hatt kraftige magesmerter i ca 6 uker. Null matlyst, null energi. For å være ærlig så er alt dritt. Haha. Jeg har en sønn på to og svangerskapet hans var en drøm - prematur fødsel da. Sant det der med at ingen svangerskap er like!

Jeg har termin rundt 19/20 april, har ikke noen dato å gå ut ifra pga jeg hadde normal mens frem til uke 7-8. :) min første:) jeg har vell også svangerskapet fra helvette.. Konstant kvalm, oppkast, svimmel.. Blir det ikke bedring innen 1-2 uker så legger de meg inn. :( men spiren er veldig frisk heldigvis :) var på ul i gårog fikk se den lille vinke og ta salto rundt inni der ~<3

Annonse

Jeg er med:) termin 7.april:)

Noen som har vært på ultralyd? Skal privat i morgen. Blir utrolig spennende:))

hei hei..:) så spennende..:) eg hadde termin 10 april, var på UL og fekk satt termin til 11 april.. det er heilt fantastisk å sjå den lille inni magen.:) er det første din?

Jeg har vært på to ultralyder, en innvendig for å finne termin, og en utvendig denne uka fordi jeg har vært så forferdelig dårlig :( Gled deg, det er veldig moro å se den lille :)

Jeg har hatt to ul pga prematur fødsel forrige gang. Siste jeg tok var i uke 12. Da var det en liten og veldig aktiv krabat inni der:) rart noe så lite kan bevege seg så mye!

Hehe enig :P Min var også helt vill inni magen der :P Legen sleit skikkelig med å få tatt bilder, for den lille hadde absolutt ingen planer om å ligge stille :) Moro :)

hei hei..:) så spennende..:) eg hadde termin 10 april, var på UL og fekk satt termin til 11 april.. det er heilt fantastisk å sjå den lille inni magen.:) er det første din?

Å så gøy :) gleder meg veldig :)

Er 1. min ja... Klare ikke vente på ul i uke 19, så måtte bestille privat :)

Hva kunne de se? Kan man se om det blir gutt eller jente?

hei hei.. :) så spennende.. :) eg hadde termin 10 april, var på UL og fekk satt termin til 11 april.. det er heilt fantastisk å sjå den lille inni magen. :) er det første din?

så kos.. er min 4..:) he he men er like spennende fordi om.:) he he

eg og fekk UL i veke 19.. syns det var seint eg.. men men..

me fekk sjå ein heilt perfekt utvikla liten bebi.. med 5 fingre  og som sparka godt i frå seg.:) du ser hjerte og de to hjerne halvdelene.... og ribbein osv..er heilt utrulig kor små de er.. men samtidig så fullkommen... eg var heilt amazed....

de kan ikkje sjå kjønn .. så det må me venta med å få veta te veke 19!...:) *spennt*

du må ha masse lykke til.:) dette blir spennende..:)

Melder termin 30 April! Det blir vårt første barn så vi er relativt spente. Vi er forhåndsvis unge både meg og min samboer. Jeg er 22 år og han er 24, men det er noe vi ser frem til og vi gleder oss veldig veldig mye :)

Gratulerer og velkommen hit :)

hei hei.. :) så spennende.. :) eg hadde termin 10 april, var på UL og fekk satt termin til 11 april.. det er heilt fantastisk å sjå den lille inni magen. :) er det første din?

så kos.. er min 4..:) he he men er like spennende fordi om.:) he he

me fekk sjå ein heilt perfekt utvikla liten bebi.. med 5 fingre  og som sparka godt i frå seg.:) du ser hjerte og de to hjerne halvdelene.... og ribbein osv..er heilt utrulig kor små de er.. men samtidig så fullkommen... eg var heilt amazed....

de kan ikkje sjå kjønn .. så det må me venta med å få veta te veke 19!...:) *spennt*

du må ha masse lykke til.:) dette blir spennende..:)

Det blir en jente :) utrolig hva de kan se så tidlig. Fortsatt termin 7. April

så kos.. er min 4.. :) he he men er like spennende fordi om. :) he he

me fekk sjå ein heilt perfekt utvikla liten bebi.. med 5 fingre  og som sparka godt i frå seg. :) du ser hjerte og de to hjerne halvdelene.... og ribbein osv..er heilt utrulig kor små de er.. men samtidig så fullkommen... eg var heilt amazed....

de kan ikkje sjå kjønn .. så det må me venta med å få veta te veke 19!... :) *spennt*

du må ha masse lykke til. :) dette blir spennende.. :)

Det blir en jente :) utrolig hva de kan se så tidlig. Fortsatt termin 7. April

wow:) tenk att de såg kjønn .. wow.:) sååå spennende..:) gratulere..) eg vente i spenning til uke 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...