Gå til innhold

APRIL 2014 BABY

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle sammen:)

Tror jeg har termin 24 april, men er litt vanskelig å si siden jeg ikke har fått tilbake mensen etter jeg mistet i uke 9, for en mnd siden. Hadde ikke trodd det skulle gå så fort, er veldig glad:) Jeg er 21 og samboer 26. Har ingen barn fra før.

Håper den klorer seg fast denne gangen!

Hei :)

Har termin 1.april med nr 2. Sønnen min ble født April 2011 :)

Men huff er forferdelig stresset for han som jeg er gravid med nå bor i sverige, og jeg har vært her med han det siste halvåret men skulle egentlig fly hjem med sønnen min i dag for å begynne på skole til uka. Men er forferdelig trøtt og kvalm hele tiden og kjente at jeg ikke orket å ta fly fra sverige klokka ni om morgenen (flyplassen er to timer unna), mellomlande i oslo og hente ut bagasje og barnevogn, sjekke inn bagasjen på nytt og så reise videre til trondheim mens jeg går og spyr og drar rundt på en toåring som elsker å stikke av og løpe Fort avgårde? Når jeg uansett sliter bare med å ta meg ordentlig av ham om dagene, og selv om han skal begynne i barnehage er jeg bekymret for at jeg ikke skal klare å levere ham i barnehage, gå på skolen og så dra og hente ham og ta meg av ham alene resten av dagen de første skoleukene jeg fortsatt er i første "kvalme"trimesteret :( så lurer på om jeg kan skrive mail til rådgiveren om det er greit at jeg utsetter skolestart noen uker, siden jeg bare skal hospitere i enkelte fag og ta privatisteksamen. Er bare redd for å miste hele skoleåret pga. de første ukene..

Annonse

Sa

Har forresten ikke tatt noe folsyre :( siden vi ikke hadde tenkt til å begynne prøvingen før neste år. men begynner med folsyre i dag! Håper det går bra, og at spiren klamrer seg fast.. :)

Sist jeg var gravid var jeg i Spania, hadde hyperemesis og mistet ti kilo på ca en mmd og tok ikke folsyre, og gutten min er helt sunn og frisk :)

Ja, da er jeg gravid. Tok ut spiralen 02 August, og ble visst befruktet 6 August. Det gikk veldig fort! Fortere enn forventet ;) Har fra før av en sønn på 7 år, og vi har akkurat kjøpt oss hus, så dette passet perfekt. Ellers er jeg student 25 år, og tar da 1 års permisjon fra studiene. Synes det er perfekt å få barn under studietiden:) Klarer oss fint på 1 inntekt+ mitt stipend :) 

Ifølge appen min har jeg termin 29 April. Gravidsymptomer: Trøtt, hormonell, gravidblære (må plutselig tisse om natta).. 

Ja, det var meg.. Nå håper jeg bare at uviklingen går som det skal og at vi får en velskapt liten prins eller prinsesse på vårparten neste år! Ønsker alle dere andre lykke til, og gratulerer så mye!  B)  :P  ;)  :)

Hei) jeg tror jeg har termin 21 april))) hadde en ma i mai, så er litt usikker nå, men har hatt rn mens og ventet 2 nå, den er ikke komt og testen viste positiv så håper det stemmer.)) kanskje jeg må ta en digital test også? Ingen symptomer utenom mye tissing og uteblitt mens..

Noen her som orker å trene i første trimester? Er veldig glad i styrketrening og jogging og trener vanligvis 5 dager i uka men har ikke orket siden jeg ble gravid.. Men gleder meg veldig til å begynne igjen når 1. Trimesteret er over og jeg blir piggere :)

Noen her som orker å trene i første trimester? Er veldig glad i styrketrening og jogging og trener vanligvis 5 dager i uka men har ikke orket siden jeg ble gravid.. Men gleder meg veldig til å begynne igjen når 1. Trimesteret er over og jeg blir piggere :)

Jeg har prøvd å trene body pump en gang i uken siden jeg fant ut jeg var gravid.. Det er det meste jeg orker.. og jeg kjenner det er tyngre enn normalt fordi jeg har så lite energi..

Så håper at energien kommer tilbake i neste trimester ;)

Kaaaaanskje jeg kan titte innom her... Skulle hatt TR for 2 dager siden. Tok en test nå, men negativ, prøver på morgenurin i morgen ;-) TR bruker å være veldig punktlig, så om ikke syklusen er HELT på villspor, og det viser seg at jeg er gravid, så er termin 29/4 :D  Guuud så skuffet jeg blir om TR dukker opp.... :wacko:

Annonse

Kaaaaanskje jeg kan titte innom her... Skulle hatt TR for 2 dager siden. Tok en test nå, men negativ, prøver på morgenurin i morgen ;-) TR bruker å være veldig punktlig, så om ikke syklusen er HELT på villspor, og det viser seg at jeg er gravid, så er termin 29/4 :D  Guuud så skuffet jeg blir om TR dukker opp.... :wacko:

Hei, jeg er bare 4+3, så er spent. Termin 28 april, dette er nr 2 :) veldig planlagt og gleder oss. Nr 1 kom i oktober 2011 :) så dette blir GØY :)

Hei, da er vi like langt. Ble gravid 3 dager etter at jeg tok ut spiralen ;) Har en sønn på 7 fra før av... :) Gratulerer !

Heihei! Jeg er nå gravid for 2. gang, sist gang for 4 år siden var uplanlagt og endte i SA i uke 6. Nå var vi offisielt prøvere og ble gravid på 1. PP men det tok 2 mnd før jeg endelig fikk EL. Også denne gangen har jeg termin i april, 29. ifølge termin kalkis basert på EL. Men vet ikke om den stemmer for tok en cbd da jeg var 3+4 og da stod det at jeg var grabid 2-3, altså tilsvarende 4-5 uker på vei!? Håper bare det går bra denne gangen!

Hei, jeg er bare 4+3, så er spent. Termin 28 april, dette er nr 2 :) veldig planlagt og gleder oss. Nr 1 kom i oktober 2011 :) så dette blir GØY :)

Hei, da er vi like langt. Ble gravid 3 dager etter at jeg tok ut spiralen ;) Har en sønn på 7 fra før av... :) Gratulerer !

Og Gratulere til deg, Lykkemor :-) Spennende tider! JEg har enda ikke fått TR, men enda negativ test, så er ikke helt trygg på at vi klarte det denne gang...TIden vil vise, i mellomtiden får jeg bare tvinne tomler og krysse fingrer :-p ;-)

Noen her som har ekstreme humørsvingninger? Er kun 4+5 dager og er drit sur, blir fort irritert å liker det ikke. Noen som har tips til å lette humøret? Er ekstrem trøtt også. Hadde ikke dette med nr 1.

Haha da skulle du snakka med samboeren min. Jeg går rundt som en tikkende sutrete bombe. Blir fort sur og da veldig sur, har allerede kasta en pute på han og jeg griner av reklamer, nyheter og filmer. Huff hvordan skal dette gå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...