Gå til innhold

APRIL 2014 BABY

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!!! jeg har termin den 13 april 2014!!!! gleder oss veldig!!!!

begynner å bli noen april tråder nå.. melder meg inn i alle jeg :) så får jeg med meg alt :)

formen er bra enda :) vonde pupper, ellers ok :)

Hvordan fant du ut av datoen? Jeg har prøvd å regne ut med terminkalkulator og har fått 13,14 og 15 april som termin...

merkelig :) er du sikker på når første dagen i din siste menstrasjon var? og hvor lang syklus du har..?

begynner å bli noen april tråder nå.. melder meg inn i alle jeg :) så får jeg med meg alt :)

Hvordan fant du ut av datoen? Jeg har prøvd å regne ut med terminkalkulator og har fått 13,14 og 15 april som termin...
merkelig :) er du sikker på når første dagen i din siste menstrasjon var? og hvor lang syklus du har..?

Hadde første dag i siste mens 7 juli og har en syklus på gjennomsnitt 28 dager.

Hadde første dag i siste mens 7 juli og har en syklus på gjennomsnitt 28 dager.

har bare sjekka med en av de terminkalkulatorene. jeg vet at når jeg drev å regnet ut eggløsningen så viste noen av disse kalkulatorene forskjellige dager . velg den datoen som blir i midten :) hehehe

Annonse

Gratulerer frøken monika ;) leita etter deg forleden dag for å se om du var pp tjukka enda! Hihi. Så kjekt ;) lykke til videre!

Jeg er med<3 siste mens den 27 juni! Beg. av april:)

Da er vi helt likt :)

Så gøy! Aner ikke om syklusen min er som det står på terminkalkulatoren, men ene siden sa 5. og andre sa 6. April :-)

jeg har fått alt fra 3. til 9 april som terminer på ulike apper og terminkalkulatorer ;) min syklus har variert fra 28 til 31 dager de siste mnd.ene...

har du fått time hos legen og slikt?

Jeg er med<3 siste mens den 27 juni! Beg. av april:)

Da er vi helt likt :)

Så gøy! Aner ikke om syklusen min er som det står på terminkalkulatoren, men ene siden sa 5. og andre sa 6. April :-)

jeg har fått alt fra 3. til 9 april som terminer på ulike apper og terminkalkulatorer ;) min syklus har variert fra 28 til 31 dager de siste mnd.ene...

har du fått time hos legen og slikt?

Ja, var til lege i dag og ble sykemeldt noen prosenter. Hadde hyperemesis sist gang, så får oppfølging av JM også :-)

Gratulerer frøken monika ;) leita etter deg forleden dag for å se om du var pp tjukka enda! Hihi. Så kjekt ;) lykke til videre!

tusen takk beibilykke!!!! ja klaffa endelig, den måneden jeg hadde minst trua :) hihihi

Annonse

23. April her med nr 5 <3

Ikke mange symptomer enda, men er trøtt og frossen, samt at enkelte ting ikke lengre smaker som de pleier. Åsså mensensmerter da og tidvis brenning og prikking i brystene. Var visst litt likevel gitt :)

Endret av 4 <3 klar for nr 5

Hei jenter.

Noen her som har erfaring med tidlig ultralyd? var på ultralyd fredag og var da 5+4..så to fostersekker...i dadg på 6+0 så legen kun en foster sekk som var 9 mm og den andre var liten.. ingenting inni..

Er det for tidlig eller er d slik at jeg bør forberede meg på sa?:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...