Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Da takker jeg for meg her inne og flytter forsiktig over til 1. Trimester :)

Jeg har hatt svake billigtester i to dager, men i dag var den veldig tydelig.

Det tok meg to pp å bli gravid, så jeg var veldig heldig...Jeg har IKM 7.så testet positiv 4 dager før.

Før jeg forlater dere her så kan jeg fortelle litt om denne måneden og symptomer jeg har hatt..

Jeg hadde sex 3 dager før EL og to kvelder etter hverandre med positiv EL-test. Mannen fikk spysyken midt under denne perioden og var redd det ikke hadde klaffet denne måneden da vi hadde litt lite sex syns jeg, men der tok jeg feil :)

Nå den siste uken har jeg vært trøtt, veldig kvalm morgen og kveld og i tillegg hatt veldig halsbrann om kveldene... Jeg har også mensmurringer og stikking i underlivet! For en liten uke siden våknet jeg midt på natta av skikkelig stilling og det var kanskje da det festet seg? :)

Jeg har ikke stresset noe med graviditet denne måneden og kost meg på ferie med et glass vin og ikke tenkt på å bli gravid hele tiden.. Jeg har også vært mindre her inne for å ikke tenke så mye på hele greiene..

Så mitt tips er å ikke stresse, ta deg tid til å kose deg og planlegg gjerne noe å gjøre.. Jeg planlegget og inviterte til innflyttingsfest i september for å flytte fokuset og noen dager senere testet jeg positiv ;)

Ingen garanti for at det funker, men dette har fungert for meg med to barn :P

Håper det klaffer for dere alle og at vi ses fort på 1.trimester :)

Lykke til! :)

Fortsetter under...

Gratulerer så masse til deg!

Alle sier man skal slappe av og ikke stresse. Det er lett å si, særlig av de som blir gravid i 2.pp... Ikke like greit for de som har holdt på et år..

Anonymous poster hash: ca6f4...0a1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...