Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #1 Skrevet 4. august 2013 Minste her har bitte lite rom og skulle så absolutt hatt hyller på veggen for å sette bla ferdigbygd Lego på. Problemet er at mannen nekter å sette opp hyller i veggen fordi den det er gipsplater. Selv er jeg ikke i stand til å gjøre sånne ting pga. leddgikt og ødelagte skuldre. Men uansett så nekter han for at det skal hyller opp. Min mann er på ingen måte noen "handyman". Et det virkelig så krise og ha hyller på en gipsvegg? Anonymous poster hash: 9d3e0...c5b
DaTuMa Skrevet 4. august 2013 #2 Skrevet 4. august 2013 Det er jo bare å bruke gipsskruer da. De bretter seg ut på baksiden av veggen når du skrur.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Det er det jeg også mener. Hadde dette vært for 3-4 år siden hadde han kommet hjem til hyllene ferdig satt opp, men som det er nå er det desverre han som må gjøre dette :-( Anonymous poster hash: 9d3e0...c5b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #4 Skrevet 4. august 2013 Vi har gipsvegger i alle rom og har hyller både her og der. På kjøkkenet står det til og med ganske tunge ting på dem. Går helt fint det, er bare å bruke gipsskruer Anonymous poster hash: b79dd...200
Gulosten™ Skrevet 4. august 2013 #5 Skrevet 4. august 2013 Bruk sånne: http://www.byggmax.com/no-no/byggevarer/isolering-gips-plater/gipsplater/montering-tilbehor-gips/24394/plateekspander Vi har montert et helt kjøkken med sånne.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #6 Skrevet 4. august 2013 Bruk Drivaskruer! De finnes i metall og plast. Litt usikker på hvor mye vekt de i plast tåler, men de i metall tåler 23 kg hver! Altså ingen grunn til å frykte for at hyllene med lego skal falle ned Meget enkelt; man borrer et hull, skrur inn selve drivaskruen (den blir stående fast i veggen), så fester mann hyllen eller hva det måtte være med medfølgende skrue (kan skrues inn og ut om man ønsker å bytte hva man har oppe). Voilà! Anonymous poster hash: 7d4f0...9c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå