lillagiraff Skrevet 4. august 2013 #1 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg synes min drikker veldig lite! Hun drikker kanskje 10 ml vann til et måltid. Får jo i seg væske fra maten og pupp morgen, ettermiddag og natt. Drikker deres mye til maten og ellers på dagen? Noen ganger tar hun en slurk hvis jeg tilbyr vann, men oftest er det ut med tunga og vilikkeha. Hun er 8 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi* Skrevet 5. august 2013 #2 Del Skrevet 5. august 2013 Uff ja.. Dette tenker jeg også mye på. Hun får pupp 2-3 ganger i døgnet, i tillegg er det vann i de to grøtmåltidene hennes. Men fra kopp er det ikke mye som går ned enda.. Det jeg dog følger mest med på er at bleiene har litt innhold.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TS171212 Skrevet 5. august 2013 #3 Del Skrevet 5. august 2013 Pupp tre ganger om dagen, ellers lite vann som går i henne. Mye frukt og på de varmeste dagene blander jeg litt vann i middagsglassene hennes. Hun liker å drikke hvis jeg drikker, prøver å gi henne litt på den måten, kopp/ vannflaske osv. Men hun har gode tissebleier og da er jeg ikke bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 5. august 2013 #4 Del Skrevet 5. august 2013 Jenta mi tar flaske så jeg ser faktisk hvor ynkelig lite hun drikker. Hun vil væsken kun som drikke til maten. Lenge siden hun tok rene melkmåltider og hun er bare 6,5mnd. Blir kanskje mellom 300 og 350ml i døgnet i ren væske. Vann er hun ikke så giret på enda, men tar noen slurker her og der hvis hun får leke med koppen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda_S Skrevet 5. august 2013 #5 Del Skrevet 5. august 2013 Hun drikker ikke spesielt mye, nei. Får i seg kanskje 300 ml melk i døgnet, samt det som kommer fra fast føde, da. Men jeg tror det er noe hun regulerer fint selv. Vi har vært borte i varmere strøk i to måneder, og da drakk mini masse melk og vann. Før vi dro drakk hun ikke så mye, og så fort vi kom hjem igjen var det tilbake på lite drikking. Tilbyr henne drikke ofte, men hun vil ikke ha, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillagiraff Skrevet 6. august 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 6. august 2013 I alle dager, da er det kanskje vanlig da. Synes hun drikker så lite i forhold til hvor mye jeg mener hun bør drikke:p Men da regulerer de seg vel fint selv, jeg tilbyr suttekopp ofte, men hun vil som regel ikke ha utenom måltidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå