Gå til innhold

Halveis og ordinær ul imorgen,spent!:)

Anbefalte innlegg

Er min nr 4 og siste gang som gravid. Hadde sett for meg at denne gangen skulle jeg bare nyte å gå gravid, ikke haste med å komme imål som med de andre 3! MEN nå er jeg endelig halveis, føler det har tatt evigheter!;p kjenner jaget med å komme over i uke 24, enda en milepæle! Hehe... Så er vel igrunn der igjen hvor jeg ønsker at tiden skal løpe så det ikke føles så lenge til jeg er imål!;) gleder meg til å styre med spebarn igjen og trille vogn, er en herlig tid. Men går så kjempefort ( når de først kommer ut;)

Har time på ordinær ul på mandag! Noe sent da, men har vært på tidlig ul i uke 12, å altså bra ut da! Så har ikke gjort noe å vente til mandag! Ferien er da over og realiteten tilbake, så bare koselig å begynne med ul og forhåpentligvis se kjønn!

Har to gutter og en jente, så har jo ikke noe å si på kjønn sånn! Men ser jo at en søster til datteren hadde vært koselig. Men så hadde det vært gøy med en liten gutteflokk også!:) har sine fodeler også med å være den eneste jenta!;)

Klarer ikke helt få hode klart å få noe følelse på hva det er, var ikke før ul med de andre at jeg følte det på meg! Så nå ruller tankene og jeg får ikke sove!;p

Gleder meg sånn til å få se åssen h*n har vokst! Å ikke minst at mannen får et møte med minsten, er lissom først da det går opp noen lys for han! Hehe... åja, du er gravid og jeg skal bli pappa igjen lissom!;) enkelte mannfolk altså.... :)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...