Gå til innhold

Lager gulrotkake nå, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal servere den i morgen ettermiddag. Venter jeg med kremen til i morgen eller kan jeg ha den på idag? Og hvordan oppbevarer jeg kaken best til i morgen? Kjøleskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går fint å ha på krem nå. Kjøleskap ja:)

Skrevet

Jeg ville ventet med kremen til i morgen:)

Skrevet

Hvordan oppbevarer jeg bunnen best da? Bare på benken eller er det bedre i kjøleskapet? 

Skrevet

Ikke ta kremen i dag, den er på ingen måte like god i morgen.

Pakk kakebunn inn i plasfolie og oppbevar den i romtempratur.

Skrevet

Ja, nå har jeg laget kremen og tatt den på, for jeg har en kake til som skal bakes idag :P Så her er et spørsmål til, kan kaken bare stå "åpen" i kjøleskapet til den serveres kl 16 idag, eller må jeg ha plast over? Kakebunnen virker utrolig myk, vil ikke den skal bli tørr, men om jeg tar plast over så blir jo kremen "stygg" :P Om dere skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Gulrotkake blir bedre etter et døgn i kjøleskap. Jeg putter den alltid i en sånn kakeboks (slik man har det i hvis man skal ta med kake et sted etc) og har den i kjøleskap.

Skrevet

Kan fint oppbevares i kjøleskap men da må den tildekkes hvis ikke bli

har jeg erfart at ostekremen blir seig. Har den stående på kjøkkenbenken tikdekket jeg hvis den skal spises dagen etter, synes faktisk den blir mer saftig da. Lager Toro sin bunn og ostekremen av Philadelphiaost,smør og melis:)

Skrevet

Den kan fint stå fremme på benken noen timer uten å dekke den til ned mindre det er veldig varmt:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...