Gå til innhold

stikking nederst i magen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Får en del ganger i løpet av dagen, startet i går, stikkinger neders i magen.. gjør nesten vondt, men er bare stikk og så er det vekke... veldi merkeli.. er dette at livmoren utvider seg? Eller bør jeg være bekymret? :)

Endret av mietutto
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du, jeg har det akkurat likt!! For et par timer siden fikk jeg et stikk som var så ubehagelig at jeg måtte sette meg ned på huk.. men det forsvant akkurat like fort som det kom.. bare ett stikk lissom..

Ellers så merker jeg stikkene som mye mindre og mer ubehagligt enn vondt.. Men jeg tenker jo hele tid "hva om" og "bør jeg være bekymret"..  Men har tenkt på det og det er jo logisk at det er livmoren som utvider seg.. Er det noen andre der ute som vet??

Skrevet

du, jeg har det akkurat likt!! For et par timer siden fikk jeg et stikk som var så ubehagelig at jeg måtte sette meg ned på huk.. men det forsvant akkurat like fort som det kom.. bare ett stikk lissom..

Ellers så merker jeg stikkene som mye mindre og mer ubehagligt enn vondt.. Men jeg tenker jo hele tid "hva om" og "bør jeg være bekymret".. Men har tenkt på det og det er jo logisk at det er livmoren som utvider seg.. Er det noen andre der ute som vet??

Godt å høre det ikke bare er meg...

Det er jo ikke direkte vondt, men veldi ubehageli når det skjer... merkelige greier vi skal igjennom ;) hvis det er livmoren så strekker seg så må det bare fortsette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...