Gå til innhold

Hvor mye har dere gått opp og hvilken uke er dere i?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 12+0 og har gått opp 5kg :( Å det er kun pga kvalme og at jeg har måttet spise noe hele tiden! Nå er kvalmen gudskjelov litt mildere og jeg klarer å styre meg ang maten!! :)

Anonymous poster hash: 595d4...aba

Annonse

11+5 med tvillingar og har ikkje gått opp noke. Rart, for puppane er svære og magen begynt å vekse. Ved 2 forregåande graviditetar som enda med babyar så gjekk eg opp henholdsvis 17 og 23 kg, så eg reknar med at kiloa snart ramlar på.....ellers blir eg nesten bekymra.

10+3, har ikke gått opp noe i følge vekta, men føler meg oppblåst og svær.

Der er vi to. Spesielt om kvelden... Da står magen rett ut... Dagen etter er den like flat igjen...

9+3 og vekta står på stedet hvil enda, men oppblåst som fy. Skal i bryllup i slutten av august, og ikke et eneste plagg til penere anledninger passer :(  Men, så heldig som jeg har vært med lite kvalme (får kun brekningsfornemmelse av enkelte lukter) så skal jeg egentlig innse at jeg ikke har grunn til å klage  :)

Annonse

tror jeg har gått opp 2 kilo og er 9 uker på vei. Tror det skyldes mer ferie enn graviditeten egentlig. Prøver å spise sunt og variert men jeg har så sinnsykt dilla på marsipanhvaler fra hval sjokoladefabrikk...fillern!

Anonymous poster hash: ae511...984

Jeg er 9+3, foreløpig er stoda - 1 kg etter mye kvalme fra uke 5 til 7 som merkelig er helt borte nå.

Men magen står rett ut etter middag, var på leikeplassen med dattera (5 år) til mannen min og da spurte vennina hennes om jeg hadde baby i magen. Hehe.. Sa jeg hadde spist masse middag og derfor var litt tjuk. Hun sa jeg ellers var veldig tyn, for å trøste meg :) Skal garantert vente ei stund til før vi forteller det til ex-kone og bonus barn :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...