Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2013 #26 Skrevet 3. august 2013 De som slenger dritt har dårlig hud, faktisk??? Her var det mange usaklige svar. Faktisk ville jeg nok verken ha sagt hvordan mennesker eller hvilke mennesker, men derimot HVA SLAGS mennesker! Ta den, rettskrivningsbesserwissere! Smak deres egen medisin! Nei, til poenget - de menneskene jeg ikke har kjemi med er ofte dem som har et tvetydig kroppsspråk. Munnen sier en ting, kroppen sier en annen, liksom. Jeg er veldig oppmerksom på sånt. Og det indikerer at de er falske eller ikke sier det de faktisk mener. Både kvinner og menn driver med dette, menn er bare litt dårligere til å skjule det.
Bustetroll Skrevet 3. august 2013 #27 Skrevet 3. august 2013 Kommer ikke overens med folk som kaller andre mindre begavet på grunn av en skrivefeil Heller ikke jentejenter. Kom tilbake fra en Australia etter 6 mnd, skulle møte en venninne for kaffe og ta igjen litt, på cafeen sitter 2 av hennes venninner.. Jeg ble sittende å høre på de snakke om hårbørster, mascara, extentions, osv. Huff.. Kommer egentlig best overens med gutter jeg!
MammantilNurket Skrevet 3. august 2013 #28 Skrevet 3. august 2013 Jeg blir veldig satt ut av invaderende og grenseløse mennesker. Jeg får antipati av mennesker som bevisst tar en offerrolle - jeg strever veldig med å forholde meg til mennesker som oser av selvmedlidenhet. Kan også nevne at jeg, i kontrast til flere i tråden her, er en skikkelig "venninne-jente" - har ingen guttevenner. Jeg har én GBF, ellers forholder jeg meg lite til menn (bare Kjæresten, noen menn i familien, noen få kolleger og min eks-mann). Jeg har ellers veldig lav toleransegrense for uvitenhet
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2013 #31 Skrevet 3. august 2013 Hva er en GBF???Gay Best Friend Da har jeg en også. Men jeg møter ham dessverre bare en gang i året Jeg elsker den fyren!!!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #32 Skrevet 4. august 2013 Jeg går vel egentlig ikke videre godt overens med noen som helst jeg, og er i grunn ganske tilfreds med det. Vet selv hvem jeg er og hva det innebærer. (antagelig er jeg ganske ufordragelig:p) Er dog innmari god på førsteinntrykk, smalltalk, networking og løse bekjentskap, og har en slik personlighet som passer til det. Er synlig og hørbar, men ikke overdøvende nok til å umiddelbart gi et dårlig inntrykk, kan og vet alt (hmmm...), men har øvd i mange år på ikke å fortelle det, liker å fortelle om egne prestasjoner men har skjønt andre liker best når jeg fremhever deres, osv. Har høy IQ, og kanskje en noe lavere EQ, men jobber beinhardt for å fremstå som jeg har begge deler på plass, noe som er ganske krevende, og jeg trives derfor best med det overnevnte, nemlig løse bekjentskap fremfor noen som over tid kan være nært nok til å se meg for den jeg egentlig er, siden det jo slett ikke er slik jeg i hverdagen fremstiller meg selv. How is that for hoesty!? Alle de potensielle nye venninnene kom bare styrtende til på flekken Anonymous poster hash: ee278...20e
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #33 Skrevet 4. august 2013 Nei, til poenget - de menneskene jeg ikke har kjemi med er ofte dem som har et tvetydig kroppsspråk. Munnen sier en ting, kroppen sier en annen, liksom. Jeg er veldig oppmerksom på sånt. Og det indikerer at de er falske eller ikke sier det de faktisk mener. Både kvinner og menn driver med dette, menn er bare litt dårligere til å skjule det. Det kan også indikere at man faktisk mener akkurat det man sier (ordrett), men at tonefall, kroppsspråk og/eller ansiktsuttrykk ikke henger helt med. Ganske vanlig ved f.eks. en autismespekterdiagnose. Anonymous poster hash: 9d769...9b8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #34 Skrevet 4. august 2013 Veldig selvsikre mennesker som gjerne er de som snakker mest og høyest og mener selv at de alltid har rett. Disse personene er ofte sjef/leder eller påtar seg en viktigere rolle på arbeidsplassen enn det de har fått tildelt. De lager også sine egne lover og regler og får seg til å tro at disse skal gjelde alle. Disse er det umulig for meg som er sjenert og føler meg mindre verdt å komme overens med. Og de merker fort at de lett kan kjøre over meg og gjør det gjerne. Jeg merker den dårlige energien med en gang de kommer inn døra og krymper sammen. Anonymous poster hash: be1e6...d49 Og jeg kræsjer helt med selvutslettende mennesker som ikke tror på seg selv for fem flate. Mister helt lysten til å ta kontakt, og unngår slike som deg hvis jeg kan. Rett og slett fordi pinlige stillheter og nervøs oppførsel får meg til å bli helt oppgitt. Ellers orker jeg ikke folk som vet best, enda profesjonelle mener det stikk motsatte osv. Kan alt, vet alt, lar deg ikke snakke ferdig før vedkommende må fortelle deg at DET HAR JEG OGSÅ GJORT OG DET GJORDE JEG GARANTERT BEDRE ENN DEG ASS.. Hva er det med sånne folk? Anonymous poster hash: 0445f...fc4
Gjest Antarctica Skrevet 4. august 2013 #35 Skrevet 4. august 2013 Nei, til poenget - de menneskene jeg ikke har kjemi med er ofte dem som har et tvetydig kroppsspråk. Munnen sier en ting, kroppen sier en annen, liksom. Jeg er veldig oppmerksom på sånt. Og det indikerer at de er falske eller ikke sier det de faktisk mener. Både kvinner og menn driver med dette, menn er bare litt dårligere til å skjule det. Det kan også indikere at man faktisk mener akkurat det man sier (ordrett), men at tonefall, kroppsspråk og/eller ansiktsuttrykk ikke henger helt med. Ganske vanlig ved f.eks. en autismespekterdiagnose. Anonymous poster hash: 9d769...9b8 Kan godt hende. Og en av de vanskeligste tingene når man har autistiske trekk, må vel være å finne folk som har felles kjemi med en? Jeg kjenner bare noen få med denslags diagnoser, to av dem er psykisk utviklingshemma barn, og deres minste problem er vel om de har felles kjemi med meg Har også en bestevenninne med mangeårig schizofreni, og kan love deg at det er ikke mye "kjemi" mellom henne og resten av verden når hun er inne i en dårlig periode. Når hun er friskere har vi kjempegod kjemi.... Så alt i alt, jeg i likhet med de andre i denne tråden mener selvsagt å svare på "hva slags mennesker mangler du kjemi med, av dem du møter til hverdags, alminnelige folk som ikke er syke eller har andre ekstreme ting med seg, bare basert på personligheten deres."
Gjest Antarctica Skrevet 4. august 2013 #36 Skrevet 4. august 2013 ... men har øvd i mange år på ikke å fortelle det, liker å fortelle om egne prestasjoner men har skjønt andre liker best når jeg fremhever deres, osv. Har høy IQ, og kanskje en noe lavere EQ, men jobber beinhardt for å fremstå som jeg har begge deler på plass, noe som er ganske krevende, og jeg trives derfor best med det overnevnte, nemlig løse bekjentskap fremfor noen som over tid kan være nært nok til å se meg for den jeg egentlig er, siden det jo slett ikke er slik jeg i hverdagen fremstiller meg selv. How is that for hoesty!? Alle de potensielle nye venninnene kom bare styrtende til på flekken Anonymous poster hash: ee278...20e Syns det høres ut som om du har høyere EQ en mange, når du for det første har fanget opp at de fleste er mest interessert i seg selv, og når du attpåtil jobber hardt med å vise dine social skills... mange som mangler begge Q-ene, for å si det slik...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #37 Skrevet 4. august 2013 Nei, til poenget - de menneskene jeg ikke har kjemi med er ofte dem som har et tvetydig kroppsspråk. Munnen sier en ting, kroppen sier en annen, liksom. Jeg er veldig oppmerksom på sånt. Og det indikerer at de er falske eller ikke sier det de faktisk mener. Både kvinner og menn driver med dette, menn er bare litt dårligere til å skjule det. Det kan også indikere at man faktisk mener akkurat det man sier (ordrett), men at tonefall, kroppsspråk og/eller ansiktsuttrykk ikke henger helt med. Ganske vanlig ved f.eks. en autismespekterdiagnose. Anonymous poster hash: 9d769...9b8 Kan godt hende. Og en av de vanskeligste tingene når man har autistiske trekk, må vel være å finne folk som har felles kjemi med en? Jeg kjenner bare noen få med denslags diagnoser, to av dem er psykisk utviklingshemma barn, og deres minste problem er vel om de har felles kjemi med meg Har også en bestevenninne med mangeårig schizofreni, og kan love deg at det er ikke mye "kjemi" mellom henne og resten av verden når hun er inne i en dårlig periode. Når hun er friskere har vi kjempegod kjemi.... Så alt i alt, jeg i likhet med de andre i denne tråden mener selvsagt å svare på "hva slags mennesker mangler du kjemi med, av dem du møter til hverdags, alminnelige folk som ikke er syke eller har andre ekstreme ting med seg, bare basert på personligheten deres." Det er helt greit at du ikke ville hatt kjemi med meg. Men du kunne jo godt ha møtt meg til hverdags, f.eks. som en av foreldrene i bhg/skole, og du ville nok kanskje trodd at jeg var en av "alminnelige folk som ikke er syke eller har andre ekstreme ting med seg", for man ser det ikke på meg (hvis ikke man har god greie på det). Derfor ville jeg bare du skulle vite at jeg ikke nødvendigvis er falsk. Bare litt "rar". Anonymous poster hash: 9d769...9b8
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #38 Skrevet 4. august 2013 Huff, jeg hadde ingen faste venner på ungdomsskolen eller i videregående skole, og blir helt dårlig av denne tråden. Burde kanskje slutte å snakke med folk da, hvis de er så kritiske på kroppsspråk. Trodde det var nok å snakke med folk. Anonymous poster hash: 1f92f...2a6
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #39 Skrevet 4. august 2013 De fleste mennesker kan jeg omgås på et overfladisk nivå. Men synes det kan være vanskelig med forknytte, asosiale mennesker og "verdenmestrene". Det verste jeg vet er når noen tar meg med i egne meninger, et konkret eksempel er: Du vet, vi høyt utdannede mødre tar ungene med på alle hverdagsaktiviteter fordi vi vet det er lærerikt for barna våre. Liker altså ikke nedsettende og dømmende folk, spesielt ikke når de tillegner meg deres meninger utfra e fellestrekk vi har. Anonymous poster hash: bea2a...901
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 4. august 2013 #40 Skrevet 4. august 2013 (endret) Sånne som deg, HI...ville aldri hatt kjemi. Du fremstår som mindre begavet! Hvordan mennesker?? HVILKE!!!Anonymous poster hash: 83311...847 Slike som deg, frekke og totalt hemningsløse i nettforum. Slike som kaller mennesker mindre begavet uten å kjenne de! Endret 4. august 2013 av Aprikos Syltetøy
Magia Skrevet 4. august 2013 #41 Skrevet 4. august 2013 Grå mus uten personlighet (som er synlig for meg i hvert fall) og egne meninger. De som alltid har en fantastisk historie å fortelle, og som man bare skjønner at ikke er sann. De som alltid skal overgå andre ved å ha gjort eller opplevd det samme bare LITT tøffere/bedre/mer ekstremt. Dollejenter som har surfa gjennom livet på utseendet sitt, slik at de ikke har måttet utvikle personlighet og humor. Uintelligente folk. Harryfolk som kun er opptatt av bil f eks, eller andre ting jeg anser som harry. De har gjerne kroppen full av tribals og piercing i øyenbrynet, og hører på ac/dc og guns n roses.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #42 Skrevet 4. august 2013 Beklager på det sterkeste skrivefeil/måte å snakke på som provoserer enkelte, men skrivefeil har vel de fleste her på forumet. Når ble det å skrive innlegg helt feilfritt et stempel om en person er udugelig eller ikke? Tror jeg slo spikeren på hodet og fikk frem hvordan mennesker kan være mot hverandre på grunn av at vi noen ganger skriver slik vi snakker, og ikke er oppe til eksamen. Og da er vi tilbake til temaet. Kjerringer som henger inne på forumene her dag og natt, uten noe spennende liv eller interesser, og har et enormt behov for å rakke ned på andre på grunn av småfeil, sliter jeg med å takle. Når disse kommer ut av den møllspiste sofaen sin, og møter meg face to face, er de ikke så tøffe i trynet som de forsøker å være på nett. Ofte sliter de med vekt, dårlig hud, elendig sexliv (dersom de har en mann) og har store komplekser for at de droppet utdannelse. Belærende besservissere med dårlig selvtillit er vel stikkordet. Not my cup of tea. Og takk til dere som backer opp på at denne type tilbakemeldinger er lavmål. Anonymous poster hash: 89d28...960 Hmmm... Kjenner meg ikke igjen. Sliter hverken med vekt, sexliv eller dårlig hud. Har både mann og høyere utdanning. Prøver du å forsvare deg i forhold til språkfeil?? En ting er å skrive et ord feil, men "hvordan menneske, hvem vogn etc..." Det er liksom så feil og du fremstår som ekstemt enkel. Anonymous poster hash: 83311...847
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #43 Skrevet 4. august 2013 Det er liksom så feil og du fremstår som ekstemt enkel. Hihi...Hoho! Anonymous poster hash: 1f92f...2a6
Gjest Antarctica Skrevet 4. august 2013 #44 Skrevet 4. august 2013 Huff, jeg hadde ingen faste venner på ungdomsskolen eller i videregående skole, og blir helt dårlig av denne tråden. Burde kanskje slutte å snakke med folk da, hvis de er så kritiske på kroppsspråk. Trodde det var nok å snakke med folk. Anonymous poster hash: 1f92f...2a6 Handler vel ikke om å være "kritiske" mht kroppsspråk. Men alle har vel sett et smil som ikke når opp til øynene? Det er da ikke for å være "kritisk" at jeg ikke helt klarer å tro på det? Hvis man har noe man ønsker å skjule kan det hende det pipler ut noen steder. Jeg har opplevd f eks nervøse mennesker som kanaliserer nervøsiteten som fnising og latter. Tro meg, det kan oppfattes veldig, veldig feil. Da er det bedre at man ikke prøver å forstille seg, men viser seg akkurat så nervøs som man er. Men sosiale koder er mye, mye mer enn bare reine ord. Det er jo brukerne av nettforum oppmerksomme på, er de ikke? Det er jo derfor de sukrer sine innlegg med en masse smileys og tegnsetting?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #45 Skrevet 4. august 2013 Folk som ikke vet forskjellen på hvordan og hvilke. Anonymous poster hash: 092e0...8c5 *ler meg skakk* Kongesvar! Anonymous poster hash: 5528a...692
Anonym bruker Skrevet 4. august 2013 #46 Skrevet 4. august 2013 Folk som ikke vet forskjellen på hvordan og hvilke. Anonymous poster hash: 092e0...8c5 Like greit, er vanskeligere å komme overens med så overfladiske folk som dere 9. Intet tap mao. Anonymous poster hash: 14a04...2ec
Gjest Yzma Skrevet 5. august 2013 #47 Skrevet 5. august 2013 De som på liv og død MÅ snakke om seg selv og sitt, som gjerne avbryter andre for å fortelle noe om seg selv, som ikke har noe som helst å gjøre med gjeldende tema. Høylydte og brautende personligheter. Avvisende kroppspråk, typ trekke frem mobilen under en samtale, glo ut av vinduet osv. De som rett og slett viser dårlige manerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå