Gå til innhold

babyen min på snart 9 mnd...

lilleluli

Anbefalte innlegg

reiser seg enda ikke opp etter ting.. hun kan kryper over meg eller pappa eller annen hindring vis det er noe veldig spennende på andre siden. men hun gjør ikke tegn til å reise seg opp til bordet sofa stoler eller hyller...

gjør deres det nå*?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gjør det, straks 9 mnd.

Er inne i et skikkelig utviklingssprang, (?) dro seg opp i stående i lekegrinda dagen etter fylte 8-mnd.

Uken før var det krabbestilling selv for første gang, halvannen uke etter hun dro seg opp krabbet hun.

Mulig hun krabbet litt sent?

Det er litt over 3 uker siden hun dro seg opp første gang. nå drar hun seg opp over alt, og øver på å sitte ned igjen hele dagen. Og prøver å stjele alt mulig på bordet. Så det gikk fort etter koden ble knekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun krabber ikke men har vært oppe i krabbestilling flere ganger og hun krabber helt vanlig over hindirnger men slipper hun seg ned på magen igjen. sitter stødig .hun prøver å dra seg opp etter ting men hun blir bare sint når hun ikke klarer det:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi 8 mnd og en uke, og hun reiser seg. Bare vent, litt mer muskler i armene så er hun der. Tenk, de tar jo pullups. Jeg klarer ikke det! Ganske sterke disse små. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"alle" andre babyer som er på hennes alder klare det jo..hun virker ikke interesert en gang når hun innser at det blir for mye strev og lite belønning.. det eneste som kan få henne til å gå ut av komfort sonen er en bunt med ledninger eller en mobiltelefon hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel veldig forskjellig.. men vår på straks 10 mnd begynte å reise seg opp når hun var 8 mnd og gikk rundt møblene når hun tippa 9 mnd.. nå en uke før hun er 10 mnd, så slipper hun seg og kan gå alene tvers over stuen alene. Alt skjedde fort!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er 8,5 mnd klarer ikke å reise seg har akkurat begynt å krype framover. Veldig forskjellig...ingen barn er like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjellig, første min reiste seg opp når han var 7,5 mnd.Men minstemann var litt senere, han var 10,5 mnd før han reiste seg opp etter bordet og gikk rundt bordet når han var 11 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 10 mnd, åler og sitter, men ikke i nærheten av å dra seg etter møbler eller reise seg opp. Heller ikke noe tegn til krabbing. Alle er forskjellig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er straks 9 måneder og reiste seg opp idag !!!  :o  :D  hun har stått i krypestilling lenge og gynger frem og tilbake. har tatt noen krypesteg èn gang men ikke noe mer ... ? hun sitter kjempebra, men setter seg ikke opp selv, og har litt trøbbel med å komme seg trygt ned fra sittende  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mi første jente var tidlig med det meste gikk når ho var 10 mnd! so vi synes er veldig tidlig. og reiste seg opp/ dro seg opp i seng og lekegrind. nå har ikke jente nr 2 på 9 mnd samme mulighet til og dra seg opp og stå siden vi ikke har lekegrind. hun har nettopp funnet ut hvordan hun kommer seg fra ved å dra seg bortover. men når vi prøver og holde henne opp slik at hun står så er det ikke lenge før hun setter seg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...