Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 bæbæ lille lam gikk på restuang ... Noen som har teksten til disse? og eller andre moro varianter av barnesanger? Anonymous poster hash: 3633a...480
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 ser skrivefeilene selv! dere trenger ikke å påpeke de! Anonymous poster hash: 3633a...480
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro,og Hedda falt i vasken og Sondre falt i doJonas falt i renna og slo ut alle tennaMens Ylva satt på loftet og spillte rock'n roll Anonymous poster hash: e98d8...117
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Bæ Bæ lillelam gikk på restaurant, kunne ikke spise bare sitte å grise/fise, Bæ Bæ lille lam gikk på restaurant Anonymous poster hash: 127a1...92d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Og en stor suksess blant de små: Bæ bæ lille lam kjørte folkevogn folkevogna kræsja, lille lammet bæsja bæ bæ lille lam kjørte folkevogn Anonymous poster hash: e98d8...117
Nettie+jentungen Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=614753 bæ bæ lille lam
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Tusen takk! Anonymous poster hash: 3633a...480
To+ 1 i magen Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 (endret) Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. Den ene datt i vasken, den andre datt i do. Den tredje datt i sluken og kappa av seg ...... Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. ;-) Ikke for barn da... Endret 3. august 2013 av To+ 1 i magen
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro.Den ene datt i vasken, den andre datt i do.Den tredje datt i skuffen, der spiste han opp loffen.... Vår gud han har en gammel ford, som er så vond å starte Den volder ham så meget sorg når han skal ut og farte. Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt. Vi har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt. Kaptein Sabeltann er en gammel mann, med hatt og stokk og briller og rompa under vann
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. Den ene datt i vasken, den andre datt i do. Den tredje datt i skuffen, der spiste han opp loffen.... Vår gud han har en gammel ford, som er så vond å starte Den volder ham så meget sorg når han skal ut og farte. Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt. Vi har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt. Kaptein Sabeltann er en gammel mann, med hatt og stokk og briller og rompa under vann Hvordan får du skuffen til å rime på loffen? Anonymous poster hash: e0f79...e7f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. Den ene datt i vasken, den andre datt i do. Den tredje datt i sluken og kappa av seg ...... Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. ;-) Ikke for barn da... Det heter sluket. En sluk er et fiskeredskap. Anonymous poster hash: e0f79...e7f
Gjest Antarctica Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. Den ene datt i vasken, den andre datt i do. Den tredje datt i skuffen, der spiste han opp loffen.... Vår gud han har en gammel ford, som er så vond å starte Den volder ham så meget sorg når han skal ut og farte. Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt. Vi har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt. Kaptein Sabeltann er en gammel mann, med hatt og stokk og briller og rompa under vann Hvordan får du skuffen til å rime på loffen? Anonymous poster hash: e0f79...e7f Begge uttales med o-lyd. Vi sier skoffen på mitt mål!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. Den ene datt i vasken, den andre datt i do. Den tredje datt i skuffen, der spiste han opp loffen.... Vår gud han har en gammel ford, som er så vond å starte Den volder ham så meget sorg når han skal ut og farte. Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt. Vi har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt. Kaptein Sabeltann er en gammel mann, med hatt og stokk og briller og rompa under vann Hvordan får du skuffen til å rime på loffen? Anonymous poster hash: e0f79...e7f Hvordan får du IKKE skuffen til å rime på loffen? Anonymous poster hash: 34d5f...bc1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #14 Skrevet 3. august 2013 Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. Den ene datt i vasken, den andre datt i do. Den tredje datt i skuffen, der spiste han opp loffen.... Vår gud han har en gammel ford, som er så vond å starte Den volder ham så meget sorg når han skal ut og farte. Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt. Vi har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt. Kaptein Sabeltann er en gammel mann, med hatt og stokk og briller og rompa under vann Hvordan får du skuffen til å rime på loffen? Anonymous poster hash: e0f79...e7f Hvordan får du IKKE skuffen til å rime på loffen? Anonymous poster hash: 34d5f...bc1 SkUffen rimer ikke på lOffen! Det er veldig lett å høre. Anonymous poster hash: e0f79...e7f
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 Bæ bæ lille lam, hakke noko ull, Alle kjære barn, det ække noko tull. Bonden kom igår, klipte alle mine hår, Så nå står jeg naken. Helt til neste år. Den har jeg hørt, men er annen melodi da. Anonymous poster hash: e1e5d...207
ms.Pond Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 Kaptein Sabeltann er en gammel mann med hatt og stokk og briller og rompa under vann. En slager hos mine tantebarn for tiden
skjotta Skrevet 3. august 2013 #17 Skrevet 3. august 2013 Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. Den ene datt i vasken, den andre datt i do. Den tredje datt i skuffen, der spiste han opp loffen.... Vår gud han har en gammel ford, som er så vond å starte Den volder ham så meget sorg når han skal ut og farte. Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt. Vi har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt. Kaptein Sabeltann er en gammel mann, med hatt og stokk og briller og rompa under vann Hvordan får du skuffen til å rime på loffen? Anonymous poster hash: e0f79...e7f Mistenker Pashla for å være sørlending ;-)
skjotta Skrevet 3. august 2013 #18 Skrevet 3. august 2013 Bæ bæ lille lam, hakke noko ull, Alle kjære barn, det ække noko tull. Bonden kom igår, klipte alle mine hår, Så nå står jeg naken. Helt til neste år. Den har jeg hørt, men er annen melodi da. Anonymous poster hash: e1e5d...207 Her sier vi: Bæ bæ lille lam, har du noe ull? Nei nei kjære barn, det er bare tull. Bonden kom i går, og klippet mine hår, Så nå må du vente helt til neste år...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #19 Skrevet 3. august 2013 Napoleon med sin hær over kjøkkenbenken dro. Den ene datt i vasken, den andre datt i do. Den tredje datt i skuffen, der spiste han opp loffen.... Vår gud han har en gammel ford, som er så vond å starte Den volder ham så meget sorg når han skal ut og farte. Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt. Vi har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt. Kaptein Sabeltann er en gammel mann, med hatt og stokk og briller og rompa under vann Hvordan får du skuffen til å rime på loffen? Anonymous poster hash: e0f79...e7f Mistenker Pashla for å være sørlending ;-)Jeg tror nordlending. Og her sier vi også skoff og loff. Anonymous poster hash: 7884c...2fd
MammantilNurket Skrevet 3. august 2013 #20 Skrevet 3. august 2013 Tillater meg å dele en av mine favoritter: Alle fugler små de er kommer nå tilbake. Gjøk og sissik, trost og stær mesker seg med kake. Se på strutsen som han flyr, nei det er visst en vampyr! Blodtørst er den likbleke fyr - stikk ham med en stake!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #21 Skrevet 3. august 2013 Nøtteliten satt i toppen av et tre, han var dritafull og kom seg ikke ned han hadde drukket fire sherry og en bitteliten dram han hadde pult fire skjærer og skjært kuken av en mann! Kremt... Anonymous poster hash: ca9e1...0d0
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #22 Skrevet 3. august 2013 Bæ, bæ lille lam gikk på restaurant møtte onkel Skrue, dunket han i hu'e Bæ, bæ lille lam, gikk på restaurant. Lang lang rekke, guttene er frekke. Vet du hva de gjorde, de tissa under bordet. Alle fugler små de er skyter de med luftgevær gjemmer de seg bak en sky kommer vi med bombefly (skolebarn som kom med denne da) Anonymous poster hash: 8d7f1...933
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #23 Skrevet 3. august 2013 Bæbæ lille lam har du noe dop? Jaja kjære barn, jeg kjøpte det på coop! Ecstacy til far og heroin til mor, Og ta pakker Cannabis til bittelille bror! Oog: Bæbæ lille lam har du noen våpen? Jaja kjære barn, jeg er da ikke tåpen. Winchester til far og børse til mor. Og to søte rifler til pittelille bror.. Kanskje litt stygg? God helg Anonymous poster hash: ffb6a...0c1
Gjest Kjempeanonym Skrevet 3. august 2013 #24 Skrevet 3. august 2013 Bæ, bæ lille lam kjøpte seg et hus, kunne ikke bo der, for HI satt på do der, bæ, bæ lille lam kjøpte seg et hus.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #25 Skrevet 3. august 2013 Fløy en liten blåfugl gjennom vindu, gjennom vindu. KRÆSJ. Noen hadde glemt å åpne vindu en dag i mai. Fløy en liten blåfugl gjennom vindu, gjennom vindu. KRÆS,KRÆSJ. Noen hadde satt inn dobbeltvindu en dag i mai. ----------------------------------------- Har du tissa, har du prompa, har du danglebær i rompa. Anonymous poster hash: 975da...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå