Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Jeg er nyansatt i en barnehage, som starter nytt barnehageår med planleggingsdag, som da blir min første arbeidsdag. Er veldig spent, og lurer på hva som gjøres slike dager i barnehagen? Sikkert mye forskjellig fra barnehage til barnehage, men setter stor pris på svar Anonymous poster hash: bc2dc...3a8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Drar på tur med Kielfergen Anonymous poster hash: 20961...4e9
Cherries Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Det lurer jeg og på, skal straks være med på min første planleggingsdag jeg og!
Superdolly Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 I forrige århundre, da jeg jobbet i barnehage, ble planleggingsdagene brukt til for eksempel: Møter med alle de ansatte. Informasjon. Planlegging av året. Kurs. Rydding i barnehagen, bestilling av leker og annet materiell, diverse praktisk arbeid som å sette opp navneskilt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Kielfergen ja...det hadde vært noe Neida, jeg er innstilt på å jobbe denne dagen, bli kjent med kollegaene mine etc. Men regner med det er noe faglig opplegg da kanskje... Anonymous poster hash: bc2dc...3a8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Det kommer an på når på året planleggingsdagen er, men jeg svarer utfra det vi pleier å gjøre på planleggingsdagen vi har, før barnehagen vår åpner i august. rydde i hyller og skap vaske ordentlig på kjøkkenet gjøre klart til nytt år vaske leker planlegge litt fremover lage ferdig alle lister - bleieliste, soveliste, inn-ut liste, matliste planlegge hvem som gjør hva på tilvenningsdagene, hvem tar imot de nye barna får praktisk informasjon velger nye representanter til komiteer Det er sjelden vi har noe faglig på planleggingsdagen i august Anonymous poster hash: fa6ba...bb8
skjotta Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Vi pleier å ha 2 dager i august. Dag 1 tilbringes i barnehagen. Planlegging av semesteret, organisering osv pluss informasjon til ansatte fra ledelse. Dag 2 er det kurs. I år kommer berit bae!!!
LittLykkelig Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Planlegger og evaluerer. Er det en inneklemt dag så jobber vi den inn på kveldstid og tar fri, evt studietur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå