Gå til innhold

Hva må jeg ha med på hyttetur?

Anbefalte innlegg

Jeg og ei veninne drar om ca. 30 min, og får ikke noe konkret svar om hva jeg trenger. De har innlagt strøm, vann, tv osv, men hva TRENGER man med seg? Vi kjører helt frem til hytta. 

Blir helt matt, og stresser så utrolig mye med pakkingen. 
Hjelp! :P

Anonymous poster hash: fd3b3...b81

Fortsetter under...

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Du trenger toalettsaker, husk tannkost og tannkrem.

Varme, behagelige klær. Selv om det er sommer kan en allværsjakke være fint (jeg vet jo ikke hvor i landet dere er, men uansett kan været snu fort). Melder de regn tar du med regnbukse og støvler i tillegg. 

Er det høyt til fjells, hadde jeg tatt med lue og hansker, bare sånn i tilfelle.

Joggesko/fjellsko.

Varme sokker + tynne til ev å ha i joggesko.

Underklær og noe og sove i.

Har du spurt om du skal ta med sengetøy og håndklær?

Håper dette hjalp litt og god tur :)

Ups - holdt på å glemme det viktigste til hyttetur om sommeren :o Badetøy må du selvsagt også pakke :)

Endret av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Store mengder bobbliss ... jeg hadde ikke overlevd en helg (?) på en hytte langt inne i skogen eller på fjellet uten konstant promille!! Trillekoffert og høyhælte sko anbefales IKKE (har prøvd!).

Myggmiddel er sikkert også kjekt å ha med. Muligens et gevær i tilfelle møte med bjørner, zombier eller hillbillies (jfr."Piknik med døden", "Wrong Turn", "Cabin in the Woods" og "Texas Chainsaw ...")

Store mengder bobbliss ... jeg hadde ikke overlevd en helg (?) på en hytte langt inne i skogen eller på fjellet uten konstant promille!! Trillekoffert og høyhælte sko anbefales IKKE (har prøvd!).

Myggmiddel er sikkert også kjekt å ha med. Muligens et gevær i tilfelle møte med bjørner, zombier eller hillbillies (jfr."Piknik med døden", "Wrong Turn", "Cabin in the Woods" og "Texas Chainsaw ...")

Hehe, glad jeg ikke rakk å lese dette svaret før jeg dro. Da hadde jeg nok fått total panikk og trekt meg i siste liten :P

Men takk for tips, rakk å lese ett par svar før jeg dro. Det berga meg, er ikke vant til å være på hyttetur ;)

Hi

Anonymous poster hash: fd3b3...b81

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...