Doula Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Ja, planlegger alt neste års ferie. rett og slett fordi vi vil ha mulighet til å velge det vi vil ha, og siden jeg er student er det også ok å bestille tidlig, så vet man hva man skal spare til ;-) I år hadde vi en NYDELIG 2-ukers ferie til Kreta for liten og stor. Vi hadde mulighet til å reise i juni så turen ble ikke så altfor dyr heller. Neste år må reisen bli i juli, dermed dyrere, og mye varmere, for vi ønsker oss tilbake til Hellas i alle fall, tror vi :-) Og så er det SÅ sutalaust å valse ned til standen, spise god mat ute og få plenty med D-vitaminer :-) Men så har vi tidligere reist en del til Danmark, Nordjylland, noe alle også har likt, og lurer derfor på å leige feriehus igjen, med basseng, så er man sikret bading i alle fall om ikke været skulle holde. Då kan vi også ta oss en tur å se Kaptein Sabeltann showet og Dyreparken på veien hjem, noe som nok hadde vært til stor glede for minste mann i troppen (5 år neste sommer) Men vi klarer ikke bestemme oss... Vi er 5 i familien, barna er neste sommer 5, 10 og 14. Hva ville der valgt?? :-):-):-)
Rose04 Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Helt klart Kreta! For da er du garantert sol og varme. :-) Var leide hus Danmark ett år, og da var det stort sett 15-18 grader og overskyet/regn. Veldig fint i Danmark synes jeg også, men man får ikke alltid sommer da. Også er det vel kulere med syden for 10 og 14 åringen enn kaptein sabeltann-show. Vi bestilte neste års sommerferie for to måneder siden vi. To uker til Mallorca ;-)
Fomle84 Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Høres deilig ut med Kreta, men hadde kanskje gått for Danmark neste år. Sikkert verre å få med eldstemann på ferie i 15-16-17 års alderen så hadde heller tatt syden da. Vi hadde det topp på Mallorca i fjor, men vi hadde også en flott ferie i år i Sverige med knall vær. Selv om jeg vil tilbake til syden ser jeg for meg noen år med Sverige og Danmark før det blir syden igjen..
Doula Skrevet 4. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2013 Stina06: hvor bestilte dere tur til Mallorca så tidlig? :-) Og, tenker også at det ikke er så gøy for de største med Kaptein Sabeltann, men så tenker jeg at de får kjørt seg godt i Fårup sommerland og diverse andre parker hvis vi reiser til Danmark, så da får de holde ut de få timene det gjelder ;-) Sukk, argumentene til dere begge er gode, så vet ikke om jeg kom noe lengre i valget ;-) Hehe:-)
Jojo x3 Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Jeg hadde reist et sted hvor jeg vet at jeg ville få sikret d-vitamin inntaket og det er ikke Danmark! Nei, jeg ville reist lenger sør, Hellas, Spania, Italia, Kroatia! Du kan leie hus med basseng i disse landene også, da vi, du få både, sol, Strand, basseng mm og jeg vil tro de eldste heller vil til syden enn dk.
Karma! Skrevet 7. august 2013 #7 Skrevet 7. august 2013 Jeg er veldig glad i Danmark jeg da og ungene her liker seg også, dessuten synes vi voksne det er mindre stress med Danmarkstur enn fly tur til varmere strøk
Rose04 Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Stina06: hvor bestilte dere tur til Mallorca så tidlig? :-) Og, tenker også at det ikke er så gøy for de største med Kaptein Sabeltann, men så tenker jeg at de får kjørt seg godt i Fårup sommerland og diverse andre parker hvis vi reiser til Danmark, så da får de holde ut de få timene det gjelder ;-) Sukk, argumentene til dere begge er gode, så vet ikke om jeg kom noe lengre i valget ;-) Hehe:-) Bestilte på Ving.no. Både Ving og Star tour har lagt ut reiser for 2014.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 18. august 2013 #9 Skrevet 18. august 2013 Hva med å spørre barna hva de helst kunne tenkt seg..?
Love my kidz Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Hva med å spørre barna hva de helst kunne tenkt seg..? Enig, her må det et familieråd til. Mest sannsynlig vil ikke alle være enige, men da er i allefall alle blitt hørt. Hvordan dere da tar avgjørelsen må bli opp til dere, enten bestemmer flertallet eller så trekker dere lodd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå