Gå til innhold

Klarer ikke bestemme oss, DK vs Kreta! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, planlegger alt neste års ferie. rett og slett fordi vi vil ha mulighet til å velge det vi vil ha, og siden jeg er student er det også ok å bestille tidlig, så vet man hva man skal spare til ;-) I år hadde vi en NYDELIG 2-ukers ferie til Kreta for liten og stor. Vi hadde mulighet til å reise i juni så turen ble ikke så altfor dyr heller. Neste år må reisen bli i juli, dermed dyrere, og mye varmere, for vi ønsker oss tilbake til Hellas i alle fall, tror vi :-) Og så er det SÅ sutalaust å valse ned til standen, spise god mat ute og få plenty med D-vitaminer :-) Men så har vi tidligere reist en del til Danmark, Nordjylland, noe alle også har likt, og lurer derfor på å leige feriehus igjen, med basseng, så er man sikret bading i alle fall om ikke været skulle holde. Då kan vi også ta oss en tur å se Kaptein Sabeltann showet og Dyreparken på veien hjem, noe som nok hadde vært til stor glede for minste mann i troppen (5 år neste sommer)

Men vi klarer ikke bestemme oss...

Vi er 5 i familien, barna er neste sommer 5, 10 og 14. Hva ville der valgt?? :-):-):-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart Kreta! For da er du garantert sol og varme. :-) Var leide hus Danmark ett år, og da var det stort sett 15-18 grader og overskyet/regn. Veldig fint i Danmark synes jeg også, men man får ikke alltid sommer da. Også er det vel kulere med syden for 10 og 14 åringen enn kaptein sabeltann-show. Vi bestilte neste års sommerferie for to måneder siden vi. To uker til Mallorca ;-)

Skrevet

Høres deilig ut med Kreta, men hadde kanskje gått for Danmark neste år. Sikkert verre å få med eldstemann på ferie i 15-16-17 års alderen så hadde heller tatt syden da.

Vi hadde det topp på Mallorca i fjor, men vi hadde også en flott ferie i år i Sverige med knall vær. Selv om jeg vil tilbake til syden ser jeg for meg noen år med Sverige og Danmark før det blir syden igjen..

Skrevet

Stina06: hvor bestilte dere tur til Mallorca så tidlig? :-) Og, tenker også at det ikke er så gøy for de største med Kaptein Sabeltann, men så tenker jeg at de får kjørt seg godt i Fårup sommerland og diverse andre parker hvis vi reiser til Danmark, så da får de holde ut de få timene det gjelder ;-)

Sukk, argumentene til dere begge er gode, så vet ikke om jeg kom noe lengre i valget ;-) Hehe:-)

Skrevet

Jeg hadde reist et sted hvor jeg vet at jeg ville få sikret d-vitamin inntaket og det er ikke Danmark! Nei, jeg ville reist lenger sør, Hellas, Spania, Italia, Kroatia! Du kan leie hus med basseng i disse landene også, da vi, du få både, sol, Strand, basseng mm og jeg vil tro de eldste heller vil til syden enn dk.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Danmark jeg da og ungene her liker seg også, dessuten synes vi voksne det er mindre stress med Danmarkstur enn fly tur til varmere strøk ;)

Skrevet

Stina06: hvor bestilte dere tur til Mallorca så tidlig? :-) Og, tenker også at det ikke er så gøy for de største med Kaptein Sabeltann, men så tenker jeg at de får kjørt seg godt i Fårup sommerland og diverse andre parker hvis vi reiser til Danmark, så da får de holde ut de få timene det gjelder ;-)

Sukk, argumentene til dere begge er gode, så vet ikke om jeg kom noe lengre i valget ;-) Hehe:-)

Bestilte på Ving.no. Både Ving og Star tour har lagt ut reiser for 2014.

Skrevet

Hva med å spørre barna hva de helst kunne tenkt seg..?

Skrevet

Hva med å spørre barna hva de helst kunne tenkt seg..?

Enig, her må det et familieråd til. Mest sannsynlig vil ikke alle være enige, men da er i allefall alle blitt hørt. Hvordan dere da tar avgjørelsen må bli opp til dere, enten bestemmer flertallet eller så trekker dere lodd :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...