Gå til innhold

Er sommeren over?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg er sommer sol fra morgen til kveld, at jeg kan sitte ute i sola, kanskje sole meg også. Det hjelper ikke at det er varmt og overskyet. Man blir i så godt humør når det er sol, uansett hvor dårlig dag man måtte ha.

Anonymous poster hash: 15a52...e5d

Annonse

For meg er sommer sol fra morgen til kveld, at jeg kan sitte ute i sola, kanskje sole meg også. Det hjelper ikke at det er varmt og overskyet. Man blir i så godt humør når det er sol, uansett hvor dårlig dag man måtte ha.

Anonymous poster hash: 15a52...e5d

Hvis sommer betyr sol fra morgen til kveld. høst er storm og regn, vinter klare solskinnsdager med minst 5 kuldegrader og godt skiføre og våren skal være solskinn, fuglekvitter og blåveis, da har gjennomsnittsåret ikke stort mer enn 70 dager.

Anonymous poster hash: d30f9...5e9

Her er det 22 grader. Det må jo sies å være en bra sommertemperatur. Sommer betyr ikke over 25 grader og sol fra morgen til kveld. Anonymous poster hash: d30f9...5e9

Jo, faktisk

Anonymous poster hash: 9c717...568

Nei, faktisk

Anonymous poster hash: 17229...fe2

Gjest <3Barn&Engler<3

Lite trolig ;)

Her er det regn i dag, synes jeg hører det rumler litt lenger oppå fjellet.. Men det er bare bra her! Har hatt en veldig fin sommer, med så høy temp, og så lite regn, at treet like ved huset står å pryder sine "høst" blader ;) Det har måtte kutte tilførsel av vann til bladene, for å overleve selv :-o

Annonse

Her er det 22 grader. Det må jo sies å være en bra sommertemperatur. Sommer betyr ikke over 25 grader og sol fra morgen til kveld. Anonymous poster hash: d30f9...5e9

Jo, faktisk

Nei, faktisk

Anonymous poster hash: 17229...fe2

Sommeren er per definisjon fra juni og ut august. Det er ikke sommer for meg når det regner hver dag i flere uker. Så for meg er sommeren når jeg kan gå i de samme tynne klærne hele dagen uten å fryse

Desember, januar og februar er vinter.

Mars, april og mai er vår.

Juni, juli og august er sommer.

September, oktober og no november er høst.

Så nei, sommeren varer en måned til! Selv om det regner og blåser er det fortsatt sommer! Været varier mye hele året her i landet!

Anonymous poster hash: 6a075...760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...