Todii Skrevet 3. august 2013 #51 Skrevet 3. august 2013 Ferdigblandet egg til omelett på kartong er det lite som slår! Ja og ferdig stekt tacokjøttdeig Finnes det seriøst ferdig stekt tacokjøttdeig!?
Magia Skrevet 3. august 2013 #52 Skrevet 3. august 2013 Dette er kanskje mer idioti enn latskap, men frossen ferdigstekt løk forundrer det meg at noen kjøper. Man må jo uansett tine/varme den, så da kan man vel like gjerne skjære opp noen løk og hive de i en panne!
BellaSuz Skrevet 3. august 2013 #53 Skrevet 3. august 2013 Toppen av latskap så jeg på en parkeringsplass en kveld for noen år siden: Ei dame med hundebåndet ut av bilvinduet kjørende med hunden løpende ved siden av. Seriøst...??! Er det slik man lufter bikkja?? Da er man lat da!:-\
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #54 Skrevet 3. august 2013 Å ikke amme fordi det er slitsomt eller gjør vondt. Og nå snakker jeg ikke om de som har en medisinsk grunn til å ikke amme. Anonymous poster hash: 2e1ab...115
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #55 Skrevet 3. august 2013 Vaskehjelp Å dra til "syden" i jula siden det er så mye styr hjemme. Anonymous poster hash: 3576b...7c5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #56 Skrevet 3. august 2013 Toppen av latskap så jeg på en parkeringsplass en kveld for noen år siden: Ei dame med hundebåndet ut av bilvinduet kjørende med hunden løpende ved siden av. Seriøst...??! Er det slik man lufter bikkja?? Da er man lat da!:-\ Det har jeg gjort. Hadde fått kneet av ledd. Var vansklig nok å komme seg inn i bilen. Hadde jeg ikke hatt automat hadde ikke det gått heller. Anonymous poster hash: 3576b...7c5
Gjest sussie77 Skrevet 3. august 2013 #57 Skrevet 3. august 2013 Alt sånn som er ferdig kokt og ferdig stekt. Og en del halvfabrikater. Og potetskreller maskin. Husker vi hadde det når jeg var liten. Ha ha. Fungerte ikke spesielt bra og ble heldigvis ikke brukt så mye. Var stefaren min som hadde kjøpt.
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 3. august 2013 #58 Skrevet 3. august 2013 L ....e å knuse eggene selv..Anonymous poster hash: 2f248...b93 Kan du forklare meg hvordan man får laget te uten vannkoker uten at det er svært upraktisk? Kjele og kokeplate? Anonymous poster hash: bde41...188 Og hvordan få vann fra kjele oppi tekopp uten å søle overalt? Er du seriøs? Greier du ikke helle vann fra en kjele? Ikke at jeg mener vannkoker er latskap, men du høres nokså stakkarslig ut, dersom å helle vann fra en kjele er vanskelig....
Gjest Hercule Poirot Skrevet 3. august 2013 #59 Skrevet 3. august 2013 Ferdigblandet omelett Ferdigblandet kakerøre Doseringstabletter for vaskemaskin Engangskluter/våtservietter for gulvvask/husrengjøring Vannkoker Eggekoker Eggedeler og fruktkutter Melange på flaske (den er ekkel) Syltetøy på squeeze flaske Ferdigmiddager Frossenpizza Ferdig pizzadeig og ferdig pizzafyll Ferdige sauser Robotstøvsuger Kommer sikkert på mer senere.. Sært når de tar enkle ting som likevell ikke stjeler så mye tid og energi fra hverdagen og tilrettelegger for at vi skal bli late og ute av stand til å gjøre noe selv. Er vel ikke lenge før de kommer på at de skal selge ferdig knust egg i eggeformet squezee flaske (uten skallet så klart) så vi stakkarene skal få slippe å knuse eggene selv.. Anonymous poster hash: 2f248...b93 Kjære vene - det er da helt vanlige husholdningshjelpemidler mye av det du lister opp her! Vannkoker er raskere og bruker mindre energi enn kjele på kokeplate, eggekoker er lettvint, eggedeler helt nødvendig. Fruktkutter lager fine båter av eplet, men er slett ikke særlig raskere enn kniv, og doseringstabletter i oppvaskmaskina er renslig og veldig greit. Den ferdige pizzadeigen er genial, og dessuten god (nok), pizzafyll kan jeg være enig med deg i, der lager jeg mitt eget raskt som bare det. De fleste andre tingene du nevner, er vel noe det kan være greit å ty til, sånn av og til, men for å være ærlig så tviler jeg på at folk baserer sin husholdning på slike produkter som du nevner. Jeg syns du er i overkant fordomsfull i innlegget ditt! Det er mange helt vanlige hverdagsting på lista di, og jeg tror ikke ditt hjem heller er fritt for ett eller flere av disse. Jeg tviler på at du ikke har f.eks. vannkoker...
Gjest sussie77 Skrevet 3. august 2013 #60 Skrevet 3. august 2013 Vannkoker bruker vi her i huset. Ikke fordi det er mer lettvint. Men bruker mindre strøm. Syntes heller ikke det er mer tungvindt å koke vann på plata. Tar bare lengre tid.
2005&2010 Skrevet 3. august 2013 #62 Skrevet 3. august 2013 Robotgressklipper..... Hehe, enig, men allikevel så har jeg veldig lyst på en ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #63 Skrevet 3. august 2013 Å leve sitt sossiale liv på DiB? Anonymous poster hash: 3576b...7c5
Nissefisen Skrevet 3. august 2013 #64 Skrevet 3. august 2013 Sånn robot gressklipper er noe av det dummeste jeg ser! Er også enig i omelett røra på kartong. Er det virkelig mulig?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #65 Skrevet 3. august 2013 Vibrator... Anonymous poster hash: f5080...22e
Melkesjokkolade Skrevet 3. august 2013 #66 Skrevet 3. august 2013 Å gjøre ting riktig fra begynnelsen av... Så slipper en å rydde opp i feil i ettertid.
Gjest yrild Skrevet 3. august 2013 #67 Skrevet 3. august 2013 Jeg tenker mer på å kjøre bil i tide og utide når man ikke skal storhandle og det tar under ti minutter å gå.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 3. august 2013 #68 Skrevet 3. august 2013 Robotgressklipper..... Genialt for mine gamle foreldre som slipper å slite seg ut med å klippe selv Men enig i at det er latskap av folk under 60 år
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #69 Skrevet 3. august 2013 Vaskehjelp Å dra til "syden" i jula siden det er så mye styr hjemme. Anonymous poster hash: 3576b...7c5 Å dra til syden i julen har lite med latskap å gjøre. Det er tydeligvis mange her som overhodet ikke skjønner hva begrepet latskap innebærer.... Anonymous poster hash: 77bd2...c84
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #70 Skrevet 3. august 2013 Vibrator... Anonymous poster hash: f5080...22e Hahaha Anonymous poster hash: 77bd2...c84
*Yuna* Skrevet 3. august 2013 #71 Skrevet 3. august 2013 Har aldri tenkt på kjøkkenredskaper og slikt som latskap. Jeg syns de som ringer til hverandre fra forskjellige etasjer er late Faren til venninna mi gjorde alltid det. De som ikke kildesorterer søppel. Vaskehjelp når man ikke jobber fullt, er syk, har en skade osv. Og da snakker jeg om de som ikke vasker selv i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #72 Skrevet 3. august 2013 Mme når det ikke er noe som tilsier at du ikke kan amme. Anonymous poster hash: 457e7...973 Jeg har aldri helt skjønt at det skal være så lettvint med mme? Styr med koking av flasker og vann, passe på at det finnes mulighet for å lunke flasken, passe på så mme ikke blir sur i varmen osv osv. Det er jo mye enklere og kjappere å slenge frem puppen? Tror du bommet litt med anti-flaske-greia di der Anonymous poster hash: 0ed75...d1e Enkelt! Termos med ferdig temperert vann, ferdig dosert pulver på boks, og rene flasker. Tar ca 30 sekunder å blande Anonymous poster hash: b9cca...a66
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #73 Skrevet 3. august 2013 Mme når det ikke er noe som tilsier at du ikke kan amme. Anonymous poster hash: 457e7...973 Jeg har aldri helt skjønt at det skal være så lettvint med mme? Styr med koking av flasker og vann, passe på at det finnes mulighet for å lunke flasken, passe på så mme ikke blir sur i varmen osv osv. Det er jo mye enklere og kjappere å slenge frem puppen? Tror du bommet litt med anti-flaske-greia di der Anonymous poster hash: 0ed75...d1e Enkelt! Termos med ferdig temperert vann, ferdig dosert pulver på boks, og rene flasker. Tar ca 30 sekunder å blande Anonymous poster hash: b9cca...a66 Jada, men da har du først kjøpt mme, vasket flasker, kokt vann, målt opp pulver... Ikke latskap i mine øyne fremdeles Og jeg har prøvd begge deler altså amming som fungerer er myyye enklere enn flaskestyret uansett. Anonymous poster hash: 0ed75...d1e
1-2-3 <3 Skrevet 3. august 2013 #74 Skrevet 3. august 2013 Toppen av latskap er dere mødre som ikke gidder stå opp når ungen våkner og er ferdig med natta. Anonymous poster hash: a7f50...3cd Tar kritikken din. Da jeg er B-menneske, utnytter jeg hver anledning til å få ett par minutter til.. drar gjerne dynen med inn på sofaen, smører en skive, sitter på barnetv og sier takk for meg! SHOOT ME! I don't give a ....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #75 Skrevet 3. august 2013 Vibrator... Anonymous poster hash: f5080...22e Hahaha Anonymous poster hash: 77bd2...c84 Genialt redskap når mannen ikke vil ha sex. Ingenting med latskap å gjøre. Anonymous poster hash: 4f10d...b5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå