Gå til innhold

Toppen av latskap for deg er??

Anbefalte innlegg

Skrevet

- kjøttdeig kutter

- elektrisk boksåpner

- egg koker

Og alt slik dill å dall som tar opp så jækla mye plass i kjøkkenet,bare for man ikke gidder å bruke "vanlig utstyr"

Anonymous poster hash: a7643...9bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At det finnes så mange ferdigmiddager. Istedenfor at man skal ta seg tid å lage det, uansett hvor hektisk man er, mer sunt er det å. Å ha vaskehjelp ser jeg på som latskap.

Anonymous poster hash: 9a655...0e3

Skrevet

Mme når det ikke er noe som tilsier at du ikke kan amme.

Anonymous poster hash: 457e7...973

Skrevet

- kjøttdeig kutter

- elektrisk boksåpner

- egg koker

Og alt slik dill å dall som tar opp så jækla mye plass i kjøkkenet,bare for man ikke gidder å bruke "vanlig utstyr"

Hva i all verden er en kjøttdeigkutter? Er over gjennomsnittet glad i matlaging og elsker å gå i kjøkkenutstyrsbutikker, men dette har jeg aldri hørt om.

Hvis det ikke er en kjøttkvern du mener? Det er i så fall ikke latskap, men stas. :D

Skrevet

- kjøttdeig kutter

- elektrisk boksåpner

- egg koker

Folk som ikke gidder å lære elementær rettskriving og gjør særskrivingsfeil i annethvert ord.

Anonymous poster hash: 4f10d...b5c

Skrevet

Å vent! Nå tror jeg det demrer det formet likevel. En sånn stekespadedings med flere 'kuttere' på liksom? DET er skikkelig unyttig det. -enig-

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ferdigblandet egg til omelett på kartong er det lite som slår!

Skrevet

Når mannen ikke gidder å ta OPP dosetet før han pisser, sånn at jeg må tørke av doringen hver gang før jeg setter meg!

Skrevet

Ferdig omelett på kartong er den ultimate toppen av latskap

Skrevet

- kjøttdeig kutter

- elektrisk boksåpner

- egg koker

Elektrisk boksåpner er vel ikke latskap? Regner med at den som faktisk har en slik har problemer med å åpne bokser på vanlig måte, og ikke lider av latskap..... Masse slike kjøkkenredskaper som er laget som en løsning for folk med svake hender, en arm, dårlige fingre, stive fingre, vonde fingre/håndledd etc.

Anonymous poster hash: 5ea30...00b

Skrevet

Ferdigblandet omelett

Ferdigblandet kakerøre

Doseringstabletter for vaskemaskin

Engangskluter/våtservietter for gulvvask/husrengjøring

Vannkoker

Eggekoker

Eggedeler og fruktkutter

Melange på flaske (den er ekkel)

Syltetøy på squeeze flaske

Ferdigmiddager

Frossenpizza

Ferdig pizzadeig og ferdig pizzafyll

Ferdige sauser

Robotstøvsuger

Kommer sikkert på mer senere..

Sært når de tar enkle ting som likevell ikke stjeler så mye tid og energi fra hverdagen og tilrettelegger for at vi skal bli late og ute av stand til å gjøre noe selv.

Er vel ikke lenge før de kommer på at de skal selge ferdig knust egg i eggeformet squezee flaske (uten skallet så klart) så vi stakkarene skal få slippe å knuse eggene selv..

Anonymous poster hash: 2f248...b93
Skrevet

Ferdigmoste poteter til potetmos.

Skrevet

Ferdigblandet omelett

Ferdigblandet kakerøre

Vannkoker

Eggekoker

Eggedeler og fruktkutter

Ferdigmiddager

Frossenpizza

Ferdige sauser

Robotstøvsuger

Sært når de tar enkle ting som likevell ikke stjeler så mye tid og energi fra hverdagen og tilrettelegger for at vi skal bli late og ute av stand til å gjøre noe selv.

Er vel ikke lenge før de kommer på at de skal selge ferdig knust egg i eggeformet squezee flaske (uten skallet så klart) så vi stakkarene skal få slippe å knuse eggene selv..

Eggedeler? Seriøst? Det er jo for å få tynne nok skiver, ikke fordi man er lat..
Skrevet

Mulig det er latskap mye av det dere lister opp her.. Likevel synes jeg det er fantastisk å få ty til hjelpemidler i en hverdag der man skal være a jour i både yrkesrollen, husmorrollen, morsrollen, konerollen osv. Hverdagen min blir adskillig lettere med ferdige våtmopper, fruktkutter, ferdig kakemix, zalo spray osv. Storkoser meg med denne såkalte latskapen i en hverdag som føles som alt annet enn bedagelig.. :)

Skrevet

Jeg har aldri helt skjønt at det skal være så lettvint med mme? Styr med koking av flasker og vann, passe på at det finnes mulighet for å lunke flasken, passe på så mme ikke blir sur i varmen osv osv.

Det er jo mye enklere og kjappere å slenge frem puppen?

Tror du bommet litt med anti-flaske-greia di der :D

Anonymous poster hash: 0ed75...d1e

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Herregud for noen svar :o Er det virkelig dette som er toppen av latskap? Å bruke gode hjelpemidler i hverdagen? Eggdeler latskap? Kjøttdeigkutter er genialt, eggkoker gir meg perfekte egg og så er det jo vel mer tungvint med mme enn MM?

Jeg synes kanskje disse ferdigrørene og konstant Toro- produkter er litt latskap men mange har en travel hverdag, og noen greier ikke lage mat...

Skrevet

Dette er jo ren og skjær dumskap. Vaske flasker, koke flasker, tørke flasker. Koke vann, avkjøle, koke mere vann, finne perfekt temperatur, dosere pulver - gjerne midt på natta, du er stressa, ungen hyler. Vanskelig ute og på kafè osv. Er dette latskap? Skulle gjerne hatt mulighet til å dra ut puppen. Tosk.

Anonymous poster hash: e8fab...0e5

Skrevet

Herregud for noen svar :o Er det virkelig dette som er toppen av latskap? Å bruke gode hjelpemidler i hverdagen? Eggdeler latskap? Kjøttdeigkutter er genialt, eggkoker gir meg perfekte egg og så er det jo vel mer tungvint med mme enn MM?

Jeg synes kanskje disse ferdigrørene og konstant Toro- produkter er litt latskap men mange har en travel hverdag, og noen greier ikke lage mat...

Amen :)

Anonymous poster hash: d9e23...5bc

Skrevet

Jeg er gravid i uke 39 nå og da jeg og min mann skulle gå en liten tur i går kom han med følgende uttalelse: "toppen av latskap må være å ta på seg joggeskoene uten å snøre de opp først"! Det ble ingen gåtur for å si det slik!

Anonymous poster hash: 953f0...4ef

Skrevet

Jeg er gravid i uke 39 nå og da jeg og min mann skulle gå en liten tur i går kom han med følgende uttalelse: "toppen av latskap må være å ta på seg joggeskoene uten å snøre de opp først"! Det ble ingen gåtur for å si det slik!

? Hvorfor ble det ingen gåtur?

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Skjønte du ikke det? En som er klar for å poppe unnlater vel ikke å snøre opp skoene, men ikke av latskap akkurat ;)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Skjønte du ikke det? En som er klar for å poppe unnlater vel ikke å snøre opp skoene, men ikke av latskap akkurat ;)

Herregud for ei setning, men du skjønner vel...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ferdigblandet omelett

Ferdigblandet kakerøre

Vannkoker

Eggekoker

Eggedeler og fruktkutter

Ferdigmiddager

Frossenpizza

Ferdige sauser

Robotstøvsuger

Kan du forklare meg hvordan man får laget te uten vannkoker uten at det er svært upraktisk?

Skrevet

Ferdigblandet omelett

Ferdigblandet kakerøre

Vannkoker

Eggekoker

Eggedeler og fruktkutter

Ferdigmiddager

Frossenpizza

Ferdige sauser

Robotstøvsuger

Er vel ikke lenge før de kommer på at de skal selge ferdig knust egg i eggeformet squezee flaske (uten skallet så klart) så vi stakkarene skal få slippe å knuse eggene selv..Anonymous poster hash: 2f248...b93

Kan du forklare meg hvordan man får laget te uten vannkoker uten at det er svært upraktisk?

Kjele og kokeplate?

Anonymous poster hash: bde41...188

Skrevet

Herregud for ei setning, men du skjønner vel...

My bad. Jeg trodde mannen kom med en generell livsbetrakning, skjønte ikke at det var kritikk til den høygravide kona. Selv om jeg burde ha skjønt det, ser jo det nå... Min unnskyldning er at kaffen var ikkke konsumert da jeg uttalte meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...