Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Har ligget 2.5 uke rett ut, med svangerkapskvalme konstant.Spist og kastet opp hele tiden.Såplutselig har jeg hatt en halvtime uten å være særlig kvalm og holdt på både mat og drikke-blit bekymret jeg da-er dette normalt?? Anonymous poster hash: ec8b1...554
mietutto Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Tror det er helt normalt det varierer veldi fra uke til uke og dag til dag... jeg har og ligget strak lenge... og så er jeg plutseli blitt bedre, men ikke bra på dagtid, men kaster enda opp på kvelden... jeg er bare glad når jeg får litt "paise"... tror ikke du skal bekymre deg
Sol1987 Skrevet 4. august 2013 #3 Skrevet 4. august 2013 Ikke bekymre deg:) Tror det er normalt, det skal visst gå oppåned- er på 5 "kvalme uka" nå. Og jeg har vært mye kvalm på formiddagen, går det helt fint frem til kvelden, da kvalmen kommer snikende, og hvis jeg har spist for mye sukker- (svak for is om dagen) da kommer halsbrannen også... Mye rare greier som skjer med kroppen denne tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå