Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hei, er ny i byen og lurer på hvor man kan finne badeplasser i Trondheim. Ser det melder 30 grader i morgen. Det må være mulig å komme seg dit med buss. Takker for alle svar Anonymous poster hash: 84f3b...efb
BareMas Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Ta bussen ut til lade og gå ladestien. Masse fine steder:) ellers går det buss til kyvannet, veldig fint! Theisendammen, men dit har jeg kun kjørt.
frk Nilsen Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Ringvebukta og Djupvika ligger på Lade (bare pass på at du ikke går på nudiststranda i Djupvika ) Munkholmen, ta båten fra Ravnkloa Hansbakkfjæra - bussen til Ranheim
BellaSuz Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Ta 3 (?)bussen til lade, gå av ved lade gård og gå ned til korsvika, der er det fint. Alternativt sitter du på bussen videre ned Olav engelbrektsons allè og går av nederst der ved Ringvebukta. Så kan dere kjøpe dere is på Sponhuset :-) ah, koselige Trondheim!!:-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Ta buss 6 til væretrøa og bad i Rotvoll fjæra:) hopper av på stoppen før Grillstadkleiva. Husker ikke hva den heter da d er 7 år siden jeg bodde i tr.heim. Åh nå savnet jeg byen litt... Anonymous poster hash: 6977a...8fa
Gjest Emea Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Greit med buss både til Lade og Theisendammen.
BareMas Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Ringvebukta og Djupvika ligger på Lade (bare pass på at du ikke går på nudiststranda i Djupvika ) Munkholmen, ta båten fra Ravnkloa Hansbakkfjæra - bussen til Ranheim Hansbakkfjæra er superfint!! Dra dit
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Blir spennende å se hvor vi havner. Ranheim - skal jeg gå av på Ranheim stasjon eller er det et busstopp som heter Hansbakfjæra? HI Anonymous poster hash: 84f3b...efb
BareMas Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Ifølge atb er nærmeste holdeplass ranhelm skole
Pesta Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Hvis du ikke vil bade i sjøen foreslår jeg Theisendammen, Kyvannet eller Haukvannet (buss nr 8) eller Lianvannet (dit tar du trikken).
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Har du en heldag og ikke noe i mot å gå litt, kan jeg anbefale å ta toget til Hell (like ved Stjørdal) og så gå til Hellstranda. Nydelig, barnevennlig og langgrunn sandstrand. Pleier ikke å være så fullt heller. Toget stopper og går fra Hell Stasjon like ved. Ca 25 min togtur fra Trondheim. Et enda finere alternativ på Stjørdal er Storvika og Molovika. To sammenhengende sandstrand-områder, med fine små bukter, svaberg og furuskog. Også der langgrunt og finkornet lys sand. Men ganske langt å gå fra Stjørdal Stasjon, enten man tar buss eller tog. Pluss for åpen kiosk på fine sommerdager. Anonymous poster hash: f0843...4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå