spiresnart Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Dit skal jeg med familien i morgen Har lest litt på noen gamle forum at man får rabatt om man er gravid. Stemmer dette fortsatt? Jeg er i uke 27 og skjønner jeg ikke kan ta karuseller slik som ThunderCoasteren/Speedmonster osv... Men kan jeg ta de litt "rolige" slik som tømmerenna f.eks? Hadde vært kjekt og kjørt litt mens jeg er der
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Du får kjøpe billett til seniorpris (jeg mailet dem og spurte om dette i juni), du må vise dokumentasjon på graviditet f.eks helsekort. Det er ikke anbefalt å ta noen karuseller som gravid. Anonymous poster hash: d7b62...4e5
Trultemor85 Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Du får kjøpe billett til seniorpris (jeg mailet dem og spurte om dette i juni), du må vise dokumentasjon på graviditet f.eks helsekort. Det er ikke anbefalt å ta noen karuseller som gravid. Anonymous poster hash: d7b62...4e5 Skal kanskje dit selv, men er i uke 28 da, stor mage er de så firkanta at jeg må ha helsekort da og? R tydelig en gravidmage. Hehe
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Aner ikke, vi endte med å ikke dra. De skrev bare at det måtte dokumenteres da jeg spurte. Anonymous poster hash: d7b62...4e5
Trultemor85 Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Oki Får prøve huske å ta den med i tilfelle de tror jeg har spist mange boller
spiresnart Skrevet 2. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2013 Du får kjøpe billett til seniorpris (jeg mailet dem og spurte om dette i juni), du må vise dokumentasjon på graviditet f.eks helsekort. Det er ikke anbefalt å ta noen karuseller som gravid. Anonymous poster hash: d7b62...4e5 Så bra! Nei, tror jeg holder meg unna alt jeg for sikkerhets skyld Blir nå i hovedgrunnen med for og være med familien, ikke så mye for karusellene
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Den eneste karusellen du kan kjøre er den hestesaken på toppen av rulletrappen. Alt annet er totalt uansvarlig! Anonymous poster hash: 66059...88a
spiresnart Skrevet 2. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2013 Den eneste karusellen du kan kjøre er den hestesaken på toppen av rulletrappen. Alt annet er totalt uansvarlig! Anonymous poster hash: 66059...88a Hehe ... Ikke engang den blekkspruten? Skal holde meg langt unna alt som kiler i magen
Trultemor85 Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Den eneste karusellen du kan kjøre er den hestesaken på toppen av rulletrappen. Alt annet er totalt uansvarlig! Anonymous poster hash: 66059...88a Tømmrrstokken er vel grei??
sologsommer Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Jeg fikk beskjed om, at hvis det ikke var tydelig at jeg var gravid måtte jeg ta med hk
4Nøtter Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Det står tydelig merket på hver attraksjon hvis gravide ikke kan kjøre. Du kan i alle fall ta hestekarusellen, tømmerrenna og de små bilene.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Selvfølgelig kan du ta karuseller når du er gravid, men bare de rolige. Det er en del du kan ta allikevel, det er bare å følge de som står utenfor karusellene Anonymous poster hash: 9fb5e...bbe
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 Nå har jeg aldri vært i Tusenfryd, men tok mange karuseller i kongeparken selv om det ble frarådet gravide.. Er jo bare å bruke skjønn å tenke selv.. Anonymous poster hash: aa94e...171
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #14 Skrevet 3. august 2013 Husk at for hver fullpris voksenbillett dere kjøper får dere en gratis billett for barn til og med 14 år ved kjøp av pågen gifflar Anonymous poster hash: 727a3...70f
Gjest meg&mini Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 Jeg var der i sommer (var vel 29 uker på vei) og jeg tok en del karuseller. De aller fleste tok jeg med barnet mitt, men det var ikke så mange hun kunne ta pga høyden. Tømmerenna tok vi vel 4 ganger eller noe. Mini elsket den:) Synes det var måte på hvor hysterisk man skal være. Det eneste de sa til oss var at det kan bli ubehagelig med magen når man skal spennes fast.
Gjest meg&mini Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 Det stod på mange karuseller at: Gravide bør ikke kjøre. Det stod ikke at de ikke får lov:)
spiresnart Skrevet 3. august 2013 Forfatter #17 Skrevet 3. august 2013 Det ble 3 karuseller, den runde store hestekarusellen på toppen, nightmare og Thor (Den nye). Turte ikke fler pga babyen i magen Den nye "Thor" attraksjonen var forresten ubeskrivelig dårlig. hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå