Gå til innhold

Bittesmå svarte fluer fra stranden

Anbefalte innlegg

Gjest MaJo0812

Hva kan det være? Har fullt av dem på kroppen og i hodebunnen alle sammen, ikke helt borte selv etter en dusj. Biter ikke, bare klør og kiler når de vandrer rundt og er jo i grunnen fryktelig ekkelt! Har googlet både strandfluer og strandlopper, men det er ikke det.

Fortsetter under...

Forøvrig er de ikke bare på strendene, men i hagene rundt om. Vi er ikke mer enn en km fra stranden her, men tror ikke det er stranddyr. Har aldri opplevd biting el.l. Men de kan kry og det er ekkelt. Synes det er mer av dem på varme sensommere.

Anonymous poster hash: 4cd7a...2c7

Jeg har heller ikke sett dem fly, men de kravler. Spurte min far hva det var, for de krøp over hele den da nyfødte sønnen min for 11 år siden. Han sa hva, men jeg husker ikke hva de heter. Nei, skulle ikke være farlig. Men det er ekkelt med små svarte insekter som kravler rundt : S og de er nesten umulig å få vekk..... Så derfor jeg bare antok det var de samme.

Ikke irriterende, ikke bitende, bare ekle.

Og ser de bare på sensommerene og som sagt mest når det er varmt.

Rister teppene godt og brukte myggnetting over vogna, men de kryper jo om den.....

Anonymous poster hash: 4cd7a...2c7

Annonse

Gjest MaJo0812

Har dusjet flere ganger, tilogmed hatt skrubb i hodebunnen! Mye bedre nå, bare en og annen innimellom, alt av tepper etc har vært på kok vask og tromles nå. Håper ikke de er gjemt i vogna nå da.. Tror ikke mini er klar for en så grundig dusj til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...