Gå til innhold

***IKM UKE 34 ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har IKM i dag, hadde skikkelig murringer og trykk der nede i går kveld og i natt. Dette er noe helt annet enn det jeg har kjent tidligere før TR. Testet negativt i dag, og fortsatt ingen TR. Ingen andre symptomer enda som jeg har lagt spesielt merke til.. Men krysser fingrene uansett! :)

Har ikm på onsdag ca, dumme meg har testet, både m vanlige og ultrasensitive,men neg. Så en del av meg har gitt opp. Jeg har meget menssmerter,murringer.. TUNGE pupper, (rundere nese, noe bare gubben ser..får d hver gang j er gravid..teit) han er bestemt på det,j nekter.. Burde vel isåfall vært positiv? J vet... D er tidlig

Annonse

Har nettopp kommet hjem fra ferie. IKM var Igår! Ingen tante enda heldigvis :) Men selvfølgelig er det søndag og ingen steder jeg kan kjøpe test... Holder på å lete som en tulling etter flere billigstrimler her hjemme. Krysser fingeren :)

Hadde ikm i går. Ingen mens enda og testet negativt i dag. Har litt merkelige symptomer enda som halsbrann og stikninger i puppene. I dag er den ene brystvorten kjempe øm. Kan ikke være borti den men ingen tegn til mensen enda så det ser jeg på som ett positivt tegn :) Krysser fingre enda hvertfall.

Klarte å finne en billig strimmel, men den var da ekstremt blenda hvit :( Er svakt øm i puppene, litt småkvalm(har jeg vært i 3 dager nå), veeeeldig trøtt og sliten, kort lunte og generelt bare uggen :(

Har begynt å få veldig tykt slim nå, ligner litt på EL slim... men er litt merkelig at jeg plutselig skal få det når jeg skulle hat mensen igår..

Liten oppdatering herfra  :) 

IKM var på onsdag 21.08. Hadde hatt to svake billigtester før dette. Fikk en super svak test på IKM. Klusset det til med testen jeg skulle ta fredag morgen (fikk urin inn "glasset"), og streken var derfor enda svakere. Nå har jeg ikke testet noe mer. Fremdeles ingen mens, men heller ikke noe særlig med symptomer. Hadde litt kvalme med brekninger like før IKM, og veldig murring i magen. Nå er jeg i god form, og merker ikke så mye til noe. Uteblitt mens er jo et godt tegn, men jeg klarer ikke riste av meg følelsen av at den bare er forsinket (kjemisk graviditet). Får vel ta en ny test snart. Med to nylige spontanaborter etter hverandre i bagasjen, er det vanskelig å stole på tester, eller håpe for mye :unsure:

Jeg har enda ikke våget å teste noe mer. 1 uke over IKM i morgen. Hvordan er det med dere andre?

3 dager over ikm og testet når for to dager siden og fikk negativ. Ingen mens og ingen flere tester så nå venter jeg på å få nå ladning i posten...

Annonse

Da har jeg testet med CBD en uke over IKM, og den viste "Ikke gravid". Jeg leter febrilsk etter mulige årsaker til den neagtive testen, samtidig som jeg er livredd for falskt håp. Første gang jeg var gravid fikk jeg også negativ CBD, selv om jeg var gravid. Kan jeg ha lengre sykluser enn jeg trodde? Har lest at de kan variere mellom 24-35 dager. Jeg har satt IKM ut fra 28 dagers syklus, men vet jo faktisk ikke om det er det jeg har. Kan det hende at jeg bare er noen dager over IKM, ikke 1 uke? Kan jeg være en av dem som produserer HCG sent? Sånn var det hvertfall første gang jeg var gravid. 

Av symptomer har jeg/har hatt: Kvalme med brekninger (skjedde to ganger, ikke gjentatt seg), murringer i magen, stikkinger i mage, og småstikking i brystene av og til, skikkelig kviseutbrudd under armene (vet ikke om det er vanlig? Jeg har hvertfall aldri hatt det før.) og trøtt.

Huff. Føler meg helt knust nå. :( Klarer ikke riste av meg følelsen av at jeg mister enda en gang.

Kan virkelig 4 CB tester vise falskt positivt?

Uff vondt å gå rundt å lure!! Tror jo ikke 4 tester viser falsk positiv! Kan det ha vært en kjemisk graviditet?? Syklusen kan jo såklart være annerledes enn man tror,jeg har etter forrige fødsel hatt lange sykluser men med ganske kort lutealfase, 11 dager. Jeg hadde derfor EL på en helt annen dag enn "standarden".. Kan det være tilfelle hos deg??

Hva kan man gjøre om man har kort lutealfase?
Fremdeles ingen mens. Tok en RFSU test i dag, og den viste ikke tydelig gravid den heller. Nå er også brystene ømme, det har de ikke vært tidligere. Jeg hater virkelig at jeg ikke bare kan bli gravid, og ferdig med det. Det har vært mange vonde måneder. Mange prøver, leger, operasjon, flere prøver. Jeg er jo så ung. Hvorfor kan ikke ting bare fungere?  :( :'-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...