Gå til innhold

***IKM UKE 34 ***

Anbefalte innlegg

Når har du ikm frøken87?

fredagen :)

Spennende! Jeg har ikke før tirsdag ,men jeg måtte bare prøøøve en test, ps.. J visste den ble negativ da. Hihi ...

Er så nervøs at ja.. Jeg blir dårlig. En del symptomer...

er veldig spennende :)

symptomene her kommer og går... blir helt rar av det hehe..

har vært litt ivrig med testing denne uken her, ettersom jeg testet positivt et par dager før ikm sist gang :)

men nu har jeg ingen tester liggende så nå må jeg bare holde til fredag :P

Fortsetter under...

Jeg har også noen som kommer og går, men fatter ikke at det kan være mensen, for... Ifølge min kropp ligner ikke dette :) testet pos. Tidligere før også.. Må prøve å holde ut... Til søndag kanskje.. To tester igjen.frister å bestille flere Hihi. Hvordan symptomer har du!:)

Noen som har opplevd kvalme før positiv test?
Jeg har egenlig IKM i dag, men lurer på om jeg kan ha hatt senere eggløsning enn jeg trodde. Hadde svake positive billigstrimler for noen dager siden, deretter negativ A1 test, og i dag tok jeg en svakt positiv CB. Kvalmen kom over meg i går ettermiddag, og derfor så jeg for meg at jeg måtte ha mer enn nok hormon i kroppen til å slå ut knall positivt på en test i dag, men den er veldig svak..

Annonse

Ikm på lørdag og som den utålmodige sjel jeg er testet jeg i går og fikk blanda hvit test. Gikk skikkelig i kjelleren selv om jeg vet at jeg testet for tidlig... Har hatt merkelige symptomer gjennom helgen og som fortsetter nå i uken. Som voldsomme mensmurringer ( Ikke så gale i dag) men grådig halsbrann. Stikker i puppene men ikke gjør de vondt... Herregud så spennende da ;) har hatt litt vondt i korsryggen i helgen men det er over nå. Skal holde meg til testingen til helgen hvertfall. Håper det blir mange positive tester her nå :)

Hei! Ikke så bra! I går hadde jeg ikm og  testet negativ, da tenkte jeg ... vel best å sette på bind. Veldig forvirret i går,( kom ikke noe).  Men i dag tidlig kom tanta, of :( .

Jeg som hadde sååååå mange symptomer... er veldig ned jeg nå :( Vil gi opp.

Har tenkt å prøve neste måned,  hvis det ikke går skal jeg ta ett år pause. Høsten er det beste tid å gå gravid med tanke på barnehageplass osv. 

Har mistet oversikten her, hvem går videre og hvem skal prøve igjen. Jeg skal prøve igjen.

Ønsker dere alle som har spire masse lykke til og til oss som skal jobbe igjen for å få en spire masse lykke til.

En god klem til alle her på tråden!!!!! ^_^

Annonse

Hei! Ikke så bra! I går hadde jeg ikm og testet negativ, da tenkte jeg ... vel best å sette på bind. Veldig forvirret i går,( kom ikke noe). Men i dag tidlig kom tanta, of :( .

Jeg som hadde sååååå mange symptomer... er veldig ned jeg nå :( Vil gi opp.

Har tenkt å prøve neste måned, hvis det ikke går skal jeg ta ett år pause. Høsten er det beste tid å gå gravid med tanke på barnehageplass osv.

Har mistet oversikten her, hvem går videre og hvem skal prøve igjen. Jeg skal prøve igjen.

Ønsker dere alle som har spire masse lykke til og til oss som skal jobbe igjen for å få en spire masse lykke til.

En god klem til alle her på tråden!!!!! ^_^

Haff, så kjedelig :-( Har dul/dereprøvd lenge?

Hei. ikm i morgen og skal holde meg til søndag med å teste. Har en test igjen og den skal spares :) skal vekk i helgen og får tenkt på andre ting så det skal nok gå bra ;) Har hatt merkelige symptomer i 1 uke men tørr ikke håpe før jeg ser streken. Krysser fingrene og håper alle andre gjør det og :)

Ja vi giftet oss i juli 2011, aktiv sexliv uten bruk av noe prevensjon. Har aldri hatt noe SA eller MA osv.

Siste EL. hadde jeg brukt EL test og det var positiv 6 august. Det betyr at jeg har eggløsning. Har aldri hatt barn før (jeg eller mannen).Jeg er 32 år, mannen 37 år. Hvor ligger problema vet jeg ikke, men jeg er frisk som en fisk. Skal jeg begynne med legetime osv. ??? har ikke veldig lyst. Of :wacko: jeg ønsker at det komme naturell. 

Venter på at spiren skal sitte. Eller er feil???? Bør vi gjøre noe? i så fall hvem av oss skal til lege????

Vær så snill hjelp meg jenter!!!!!!!!!!

Ja vi giftet oss i juli 2011, aktiv sexliv uten bruk av noe prevensjon. Har aldri hatt noe SA eller MA osv.

Siste EL. hadde jeg brukt EL test og det var positiv 6 august. Det betyr at jeg har eggløsning. Har aldri hatt barn før (jeg eller mannen).Jeg er 32 år, mannen 37 år. Hvor ligger problema vet jeg ikke, men jeg er frisk som en fisk. Skal jeg begynne med legetime osv. ??? har ikke veldig lyst. Of :wacko: jeg ønsker at det komme naturell. 

Venter på at spiren skal sitte. Eller er feil???? Bør vi gjøre noe? i så fall hvem av oss skal til lege????

Sender deg en klem. Har desverre ikke råd å komme med til deg men jeg kan fortelle deg at jeg prøvde i tre år med første mann. Ingenting gale med noen av oss men det tok bare lang tid. Forferdelig ventetid. Fikk hele tiden høre at jeg ikke skulle tenke på det men det er jo ikke enkelt.... Håper dere finner ut av det og at du om ikke så lenge får to streker. ønsker deg lykke til :)

Huffda:/ Det var synd å høre Ciao12. Jeg ville tatt en tur til lege.

Jeg fikk en positiv CB på IKM (onsdag), men svak. Skulle ta en ny to dager etter, altså i dag, men klarte å få urin inn gjennom "vinduet" på testen. Testen er enda svakere enn forrige gang, men er det pga. at jeg klusset det til? Kjøper en ny senere og tester på nytt i morgen tidlig.

Ikke noe mer kvalme, men murringer i magen, og er veldig trøtt.

Huffda:/ Det var synd å høre Ciao12. Jeg ville tatt en tur til lege.

Jeg fikk en positiv CB på IKM (onsdag), men svak. Skulle ta en ny to dager etter, altså i dag, men klarte å få urin inn gjennom "vinduet" på testen. Testen er enda svakere enn forrige gang, men er det pga. at jeg klusset det til? Kjøper en ny senere og tester på nytt i morgen tidlig.

Ikke noe mer kvalme, men murringer i magen, og er veldig trøtt.

Prøv en ny test. Skal vist ikke så mye til før det blir "no tull" med de. Masse lykke til!

Slik var det med min søster og. Gikk ikke til lege hun, men prøvde forskjellige "råd". Spiren satt da hun prøvde med solvipect hostesaft ;-)

Jeg personlig har veldig trua på Dong quai, og er overbevist om at det som gjorde at det klaffet nå. Fikk veldig bra el! Hadde sex 4 dager før el og annenhver dag i ca 10dager. Lykke til med neste runde!

Forrige gang jeg ble gravid så prøvde vi i 10 mnd, så gikk jeg til akkupunktur en gang og mnd etter var jeg gravid... Kan være sammentreff selvfølgelig! Jeg kommer nok til å drøye litt før jeg eventuelt gjør det samme igjen... Selger de Dong quai på helsekosten??

Jeg har IKM i morgen i følge WomanLog. Slutta på pilla i juli og hadde siste mensdag 30. juli og testet positivt på EL den 11. august :) Hatt litt murringer og stikking i ny og ne, og litt ømme brystvorter men ingen andre symptomer. Men jeg aner jo ikke hvordan sykulsen min er siden jeg akkurat har slutta på pilla og er i 1 PP. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...