Gå til innhold

***IKM UKE 34 ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

DA starter den store test uka!

Startet dagen med en blendhvit CB! Ååååh :(

Har ikke Ikm før på fredag.... Men allikevel!

Håper denne uka her går veldig fort:))))

Lykke til den kommende uken. Spennende :) Har selv ikm til helgen og i går kveld hadde jeg skikkelig mensmurringer og vondt i korsryggen at jeg trodde mensen kom i morges men neida... Så her lever vi fortsatt i spenning. Har to tester liggende men skal prøve å vente til ut i uken med å ta de :) I dag er jeg helt fin med unntak om en irriterende halsbrann.

Annonse

DA starter den store test uka!

Startet dagen med en blendhvit CB! Ååååh :(

Har ikke Ikm før på fredag.... Men allikevel!

Håper denne uka her går veldig fort:))))

Lykke til den kommende uken. Spennende :) Har selv ikm til helgen og i går kveld hadde jeg skikkelig mensmurringer og vondt i korsryggen at jeg trodde mensen kom i morges men neida... Så her lever vi fortsatt i spenning. Har to tester liggende men skal prøve å vente til ut i uken med å ta de :) I dag er jeg helt fin med unntak om en irriterende halsbrann.

Takk :)

hatt sånn ymse symptomer selv... men er redd for at jeg kankje kjenner etter litt for mye! SYMPTOMJEGER:NO!! :ph34r:  :P

har en test liggende nå, en cd digital.. hihi... tror jeg må be mann min om å gjemme den fram til torsdag eller fredag iiish ;)

Ønsker dere alle masse lykke til denne uken, og krysser fingeren for at vi ses i 1 tri alle sammen :D  :rolleyes:

IKM på onsdag.. vil testen bli positiv i dag da, tror dere? Huff.. det er lenge å vente. Jeg har allerede hatt en utrolig svak billigtest..

prøv å test igjen i dag med en digital da vel :D 

Når jeg ble gravid med dattern min, så testet jeg 2 dager før ikm :)

Spennede!!

lykke tiiil :D

Forrige gang brukte jeg billigstrimmel. Nå prøvde jeg A1 testen, kanskje det har noe å si med merket? Hm

personlig har jeg hatt dårlig erfaring med a1... <_< 

kjøpt den ved flere annledninger, og da har mange av dem rett og slett vært uglydige.. kjempe irriterende.. samt bortkasta penger :blink: 

jeg sverger kun til CB, men det er smak og behag. :) .(ooog DYRT :blink: )

Ser testene begynner å bli brukt mye her ;) Håper det kommer opp mange streker!! ;D For min del så kom jo TR overumplende på meg allerede før helgen. Så da tok jeg heller å sluknet den sorgen i et stoort glass rødvin :D

Så jeg er vel over i neste pp og regner meg frem til neste el. Det possitive er jo at jeg kanskje har fått kortere perioder siden sist jeg prøvde ;) Var oppe i 32 dager, men mye kan jo tyde på at de er kortere nå... Ja, ja, ny pp og en ny mulighet!!

Annonse

Ny nest i dag tidlig.. titta på den etter 1,5 min. Blendahvit! La den i søpla, men tittet på den igjen 2timer etter, og da var det skyggestrek.. sjekket en annen test her om dagen og, den var blendahvit lenge etterpå. (høres ut som jeg roter i søpla, men de ligger på toppen når jeg tar opp lokket :) ). Skal teste med vanlig test på torsdag morgen. Hvordan ligger det ann med dere andre testere?

Tok den cb dig i dag tidlig.. negativ... <_<

hatt litt murrring i magen...veldig oppblåst... ektremt med humørsvingninger.. tar VELDIG lett til tårene...litt stikkninger ut i puppene.. hmmm... men får nesten bare ta tiden til hjelp.. forsatt noen dager til ikm... men det går så utrolig tregt.. jeg blir gaaaaaaaaaal! :blink:  :ph34r: 
skal jeg ta en ny test i mrg tidlig eller ta meg selv i nakkeskinnet å teste om et par dager igjen??

Ut fra kalenderen er IKM i morgen. I dag ble jeg veldig kvalm og måtte løpe på toalettet to ganger. Brakk meg bare, kastet ikke opp. Tenkte først at det sikkert var middagen.. men kanskje? I ettermiddag og kveld har magen vært helt på styr. Mange bortforklaringer på rumlende mage. "Nei.. altså, jeg er fremdeles litt sulten.." 

Tok ny test i dag tidlig.. var hvit.. men ventet kanskje ikke lenge nok.. etter maks 1min gikk jeg og la meg igjen, og når jeg ser på testen nå en time etterpå er det to tydelige streker :-)

Litt avhengig av testen så skal man jo ofte vente f.eks 3 min før man avleser svar:) spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...