Håp-13 Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hei Vi har nå kommet ned til tre navn vi liker godt begge to, men klarer ikke bestemme oss hvilken av dem er finest 1. Markus 2. Patrick 3. Kristian Hva synes dere? På forhånd takk for svar!
inimini Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Flotte navn alle 3 Hvis jeg skal velge et hadde det blitt Patrik! Liker det navnet så godt. Nydelig navn
*Dubsgirl* Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Jeg liker Kristian aller best av de 3.. Men de er fine alle sammen
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Av de liker jeg Kristian best. Klassisk. Og Patrik. Markus er jeg ikke så glad i.
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Hei Vi har nå kommet ned til tre navn vi liker godt begge to, men klarer ikke bestemme oss hvilken av dem er finest 1. Markus 2. Patrick 3. Kristian Hva synes dere? På forhånd takk for svar! Jeg liker Markus veldig godt, med Patrik er også fint
Hun med alle ungene Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Patrick heter nabogutten,og han er bare så sjarmerende og blid! Digger navnet
sommertiara Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Markus eller Kristian, pene, stødige navn om enn litt kjedelige. Patrick er rett og slett grusomt etter min mening.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Markus er flott, men veldig brukt. Patrick er helt okey. Kristian er klassisk og flott
Vårprinsessa Skrevet 13. august 2013 #13 Skrevet 13. august 2013 Kristian! Står blandt topp 3 på lista vår:) dog med ch og ikke k, men det er jo bare smak og behag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå