Gå til innhold

Homeopatmedisin

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hos Frøyaklinikken fordi vi ikke blir gravide.

I juni hadde jeg mest sannsynlig en tidlig sa da jeg plutselig begynte og spotte og fikk noen svakt positive tester. Jeg har ikke fått mensen enda og i følge syklusen min sett bort i fra spottingen, skulle jeg hatt den forrige torsdag. Homeopaten på Frøya ga meg Natrium Muriaticum c200, noe som skulle sette i gang mensen igjen.

Noen med erfaringer? Finner ikke noe om det annet enn at det blir brukt til depresjon...og det var jo ikke det jeg lette etter:)

Anonymous poster hash: 53625...84f

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144068839-homeopatmedisin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regner med du har graviditetstestet på nytt? Jeg har blødd ganske kraftig ved SA/kjemisk.

Jada jeg har testet hele tiden. Senest i går men det er kun en antydning til strek om jeg legger godviljen til. Den var mye sterkere for noen uker siden .

Jeg har tenkt på det du sier om kraftig blødning. Det er jo det som er så rart.., at jeg ikke har hatt det. Bare minimalt med spott. Brunt.. Forrige mens var også utrolig kort og lite.

Har alle symptomer på graviditet som økt utflod, ømme brystvorter,murringer og tak i korsryggen.

Tisser ikke mye da.. Men hadde jeg ikke tatt testene hadde jeg vært bombesikker på at jeg var gravid! Veldig rart dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...