Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Tenkte å kjøpe meg en Angelsounds nå som jeg nærmer meg uke 12. Noen som har prøvd og hørt hjertelyden rundt denne tiden? Anonymous poster hash: 482cf...995
♡♡Vimsus♡♡ Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Hørte det i uke 13, ( egentlig uke 12, da jeg ble satt tilbake på oul) helt nede ved skambeinet Måtte lete lenge, men fant den til slutt:)
giraffen1902 Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Jeg hørte den 10+2 er 11+4 nå og sliter fortsatt med å finne den i blant og den er ganske lav noen ganger. Du finner den helt sikkert hvis du er 12 uker nå
pergosliter Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Har ikke prøvd på noen dager, men jeg har ikke funnet den.. Er 11+4 og har egentlig gitt opp litt for ikke å få fullstendig panikk.. ;-)
giraffen1902 Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Har ikke prøvd på noen dager, men jeg har ikke funnet den.. Er 11+4 og har egentlig gitt opp litt for ikke å få fullstendig panikk.. ;-) Det skjønner jeg veldig godt! Får omtrent helt panikk selv hvis jeg ikke finner den igjen etter at jeg har hørt den før. Håper du finner den snart!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Har hørt at barnet blir stresset inni der om man bruker Angelsounds...? Anonymous poster hash: 70ee1...53e
giraffen1902 Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Kanskje hvis du bruker den flere timer hver dag så, men tror ikke et par minutter gjør noe.
Erle85 Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Fant hjertelyden første gang uke 11+0... Bruker den en gang i uken
pergosliter Skrevet 6. august 2013 #9 Skrevet 6. august 2013 Jeg har fortsatt ikke funnet den. Er nå 12+1, og kjenner at jeg angrer VELDIG på kjøpet av en Angelsounds. Dette er ikke noe som helst betryggende, snarere tvert i mot. Så til alle dere der ute som lurer så har jeg følgende tips å komme med. Er du bekymret og ønsker å kjøpe en slik doppler for å bli betrygget, LA VÆRE!! Det skaper bare frustrasjon og redsel. Jeg er der nå at jeg de to-tre siste ukene har blitt bedre og bedre i formen, og kjenner minimalt til denne graviditeten. Når jeg ikke hører babyen, ikke er kvalm, ikke like trøtt som før og ikke merker stort til magen, ja da føles det som det har gått galt. Håper selvfølgelig at alt er i orden, men det er vanskelig å bli beroliget når man har kommet over 12 uker og fortsatt ikke hører et kvekk.. PRøver å tenke positivt og at dette ikke bør bety noe som helst, men med MA og SA i tidligere historie er det ikke lett. Så tenk en ekstra gang før du bestiller doppler sier nå jeg! Er ikke for sarte sjeler det her! :-(
charnelle Skrevet 6. august 2013 #10 Skrevet 6. august 2013 Jeg har fortsatt ikke funnet den. Er nå 12+1, og kjenner at jeg angrer VELDIG på kjøpet av en Angelsounds. Dette er ikke noe som helst betryggende, snarere tvert i mot. Så til alle dere der ute som lurer så har jeg følgende tips å komme med. Er du bekymret og ønsker å kjøpe en slik doppler for å bli betrygget, LA VÆRE!! Det skaper bare frustrasjon og redsel. Jeg er der nå at jeg de to-tre siste ukene har blitt bedre og bedre i formen, og kjenner minimalt til denne graviditeten. Når jeg ikke hører babyen, ikke er kvalm, ikke like trøtt som før og ikke merker stort til magen, ja da føles det som det har gått galt. Håper selvfølgelig at alt er i orden, men det er vanskelig å bli beroliget når man har kommet over 12 uker og fortsatt ikke hører et kvekk.. PRøver å tenke positivt og at dette ikke bør bety noe som helst, men med MA og SA i tidligere historie er det ikke lett. Så tenk en ekstra gang før du bestiller doppler sier nå jeg! Er ikke for sarte sjeler det her! :-( Synes det er litt vel tidlig for deg å dømme dette produktet når produsenten selv sier "fra ca uke 12 i svangerskapet". Du har tydeligvis forsøkt deg på å bruke doppleren alt for tidlig, noe som du ikke skal gi Angelsounds skylden for. I tillegg er du akkurat nå på grensen for når man kan begynne å høre noe. At andre på forumet her inne sier de hører noe i uke 9 og 10, er nok med på å gi deg forventninger som ikke doppleren alltid kan oppfylle for alle. Da hadde jeg lagt bort doppleren og prøvd igjen om noen dager. Tror nok de fleste som kjøper Angelsounds vet at det er en reell sjans for å ikke finne hjertelyden. Enten er man for tidlig ute, bruker apparatet feil eller har en foranliggende morkake, men man vet også om risikoen for dårlige nyheter. Etter å ha lest såpass mange gladhistorier på dette forumet at jeg uten tvil ville ha anbefalt Angelsounds. Jeg har fem venninner som også har brukt denne doppleren etter at jeg anbefalte den til de, og de takker meg for at jeg de dette tipset. Flere av disse var "sarte sjeler" med høyrisikosvangerskap.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2013 #11 Skrevet 8. august 2013 Jeg hørte hjertelyden første gang i 10 + 0 :-D Like ved skambeinet. Jeg kjøpte produktet fordi jeg trengte bekreftelse, men måtte prøve noen ganger i løpet av en ukes tid før jeg hørte noe. Det var sikkert litt flaks også. Kommer til å bruke den en gang i uka eller noe, fram til jeg kjenner bevegelse. Har hatt 2 SA i vår, så er ekstra sart. I første sv.skap brukte jeg ikke doppler, en da hadde jeg heller ikke opplevd at det kunne gå galt. Anonymous poster hash: 58932...b91
pergosliter Skrevet 10. august 2013 #13 Skrevet 10. august 2013 Jeg har fortsatt ikke funnet den. Er nå 12+1, og kjenner at jeg angrer VELDIG på kjøpet av en Angelsounds. Dette er ikke noe som helst betryggende, snarere tvert i mot. Så til alle dere der ute som lurer så har jeg følgende tips å komme med. Er du bekymret og ønsker å kjøpe en slik doppler for å bli betrygget, LA VÆRE!! Det skaper bare frustrasjon og redsel. Jeg er der nå at jeg de to-tre siste ukene har blitt bedre og bedre i formen, og kjenner minimalt til denne graviditeten. Når jeg ikke hører babyen, ikke er kvalm, ikke like trøtt som før og ikke merker stort til magen, ja da føles det som det har gått galt. Håper selvfølgelig at alt er i orden, men det er vanskelig å bli beroliget når man har kommet over 12 uker og fortsatt ikke hører et kvekk.. PRøver å tenke positivt og at dette ikke bør bety noe som helst, men med MA og SA i tidligere historie er det ikke lett. Så tenk en ekstra gang før du bestiller doppler sier nå jeg! Er ikke for sarte sjeler det her! :-( Synes det er litt vel tidlig for deg å dømme dette produktet når produsenten selv sier "fra ca uke 12 i svangerskapet". Du har tydeligvis forsøkt deg på å bruke doppleren alt for tidlig, noe som du ikke skal gi Angelsounds skylden for. I tillegg er du akkurat nå på grensen for når man kan begynne å høre noe. At andre på forumet her inne sier de hører noe i uke 9 og 10, er nok med på å gi deg forventninger som ikke doppleren alltid kan oppfylle for alle. Da hadde jeg lagt bort doppleren og prøvd igjen om noen dager. Tror nok de fleste som kjøper Angelsounds vet at det er en reell sjans for å ikke finne hjertelyden. Enten er man for tidlig ute, bruker apparatet feil eller har en foranliggende morkake, men man vet også om risikoen for dårlige nyheter. Etter å ha lest såpass mange gladhistorier på dette forumet at jeg uten tvil ville ha anbefalt Angelsounds. Jeg har fem venninner som også har brukt denne doppleren etter at jeg anbefalte den til de, og de takker meg for at jeg de dette tipset. Flere av disse var "sarte sjeler" med høyrisikosvangerskap. Jeg gir ikke Angelsounds skylden for noe som helst jeg! Men dersom du ser litt nøyere etter på dette forumet er det ikke mange (jeg har per nå ikke funnet noen) som sier at de sliter med å finne hjertelyden etter uke 12. Her er det jenter helt ned i uke 8 som finner hjertelyden, og der var jeg for snart fem uker siden! Mitt innlegg ble skrevet for å råde andre jenter til å tenke seg ekstra om før de bestiller en doppler tidlig i svangerskapet. Det ER ekkelt å ikke finne babyens hjertelyd når "alle andre" på nett finner sin! Første gang jeg forsøkte var i uke 11 hvor jeg nettopp hadde vært og sett liv! Så jeg føler ikke selv at jeg har vært så skrekkelig tidlig ute! Jeg tipper også at de fem som du ga anbefaling til hørte hjertelyden? Personlig var dopplerkjøpet et forsøk på å bli beroliget tidlig i svangerskapet, men dette har som tidligere nevnt ikke akkurat slått til. Og for å være ærlig føler jeg ikke at jeg har behov for doppler når tiden da man kjenner spark hver dag kommer. Men for all del, produktet er sikkert supert for de som hører og får den til å virke!
YumYum2 Skrevet 10. august 2013 #14 Skrevet 10. august 2013 Hvor får man kjøpt denne? Og ikke så altfor dyrt?
eva1985 Skrevet 10. august 2013 #15 Skrevet 10. august 2013 Enig med Pergosliter her altså. Hos meg ble ikke hjerte lyd funnet med doppler før i uke 21 !! Første gang lege prøvde var i uke 16 og ble ikke funnet. Jeg freeka ut og fikk ul som viste at babyen hadde det bare bra. To uker etter på oul var alt like fint og alt er like fint nå i uke 22 Jeg hadde aldri kjøpt doppler om en er som meg selv , nervøs.
helixxx Skrevet 11. august 2013 #16 Skrevet 11. august 2013 Har anglesound og fant hjertelyd ca,11 veker. No prøvde eg igår 12+4 og fant ikkje. No har det med historia at eg har mista mange gangar og er hypernervøs. No veit eg ikkje om eg tørr prøve igjen. Så eg er litt delt i meiningane mine om denne duppedingsen....man må nok tenke at det er flott viss man finner lyden, men at man ikkje bør bli bekymrs viss man ikkje finner den. Det burde og stått meir om det i bruksanvisningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå