Gå til innhold

Mensen tilbake?

Solskinn2013

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en baby på 4,5 mnd. Har nå hatt små/slimblødning i en uke, lurer på om det er mensen som er tilbake. Er ikke mye, og holder med truseinnlegg. Har dere erfaring med at mensen var annerledes da dere fikk den tilbake? Fullammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fullammer også, og fikk første mens etter fødsel for to dager siden. Jenta mi er straks 3 mnd. Jeg fossblør! Aldri hatt så kraftig mens før... I tillegg har jeg mye mindre melk... Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jeg den tilbake etter nesten 9 mnd ;) Blødde i 2 dager også var det over. Ikke var det smertefult heller. Jeg fullammer og ammer ofte hele natten.Merket ikke noe på melkeproduksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilbake etter 5,5 mnd selv om jeg fullammet og det på det tidspunktet aldri hadde gått mer enn maks tre-fire timer mellom hver amming (også på natten).. Første gang var voldsomt kraftig, andre gang ikke fullt så ille. Ikke kommet inn i regelmessig syklus ennå (7,5 mnd siden fødsel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg leste et veldig bra innlegg av lillenims om dette for litt siden.

Jeg spottet et par dager etter ca 4,5 -5 mnd. Så gikk det 7 uker før jeg spottet i et par dager til.

Dette regnes ikke som mens, det er den kraftige varianten som teller som første mens etter fødsel. (ref det lange bra innlegget, anbefaler å søke det opp.)

Uansett; 24 dager senere fikk jeg mensen skikkelig, da var mini nesten 8 mnd.

Så gikk det 30 dager, før Tanta kom på besøk igjen. Uten tvil.

Jeg ammer fortsatt minst 5 - 6 ganger i døgnet, inkl 2 - 3 ganger i løpet av natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min gutt er snart 10 mnd og jeg har ikke fått mensen tilbake ennå. Gruer meg til det..... så utrolig deilig å slippe! Husker jeg hadde mye murringer når han var ca 4-5 mnd, da var jeg helt sikker på at den kom... men det har gitt seg.

Jeg ammer fremdeles også ganske mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var veldig kraftig de to-tre første dagene, da er det som en foss, også roer det seg. Jeg ammer ikke i det hele tatt og begynt på p-piller. Jenta mi er 8 uker gammel.

Anonymous poster hash: 2dbdc...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg har enda små blødning, nå etter mer enn 10 dager, men får bare ve te og se da hva som skjer videre. Går ca 7 timer på natt mellom måltidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tilbake etter 6 uker og jeg fullammer. Hadde i ca 5 dager,, ikke hatt siden. Går på cercetta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...