Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Vi har fått barnehageplass å lurer på posetive og negative siden med den? Har inntrykk av at de er lite ute,stemmer det? Han skal begynne på småbarnsavdelingen og er snart to år. Anonymous poster hash: 30e47...19f
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Mitt barn har gått der, og vi var veldig fornøyd. De hadde turdag en dag i uken når de gikk på småbarnsavdelingen. Mitt inntrykk er at de var mye ute, og de var nesten alltid ute da vi hentet ( bortsett fra vinteren). De ansatte var veldig flinke og det var lite utskiftning/vikarer. Vi syntes også det var veldig positivt at de fikk alle måltider i barnehagen. Det som var negativt var at vi måtte ta med oss vognen hjem hver dag da de ikke hadde plass til å ha vogner inne. Så alt i alt var vi veldig fornøyd! Anonymous poster hash: 83270...8c6
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Vi bor i gåavstand så vognen blir nok brukt uansett. Når jeg var ute med barnehagen når vi var på besøk der så gikkk de inn etter bare en time, selv om det var strålende vær og varmt. Derfor jeg har fått litt det inntrykket,men bra om jeg tar feil Er det sunn mat de får? Har bare to ganger overhørt hva de skulle spise,den ene gangen var det pizza å den andre gangen var det pannekaker. Så begynte å lure litt på kostholdet der da Er frukt innkludert der og? Eller må vi ha med det? Anonymous poster hash: 30e47...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå