Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Del Skrevet 1. august 2013 Skjønner ingenting jeg nå. Ivrig temper, så jeg har full kontroll på når eggløsningen er overstått. Hadde en MA i mai, var da i uke 9. Etter dette har jeg hatt 2 menstrasjoner til normal tid, ca dag 28. Pearlyn min(den jeg temper med) indikerte at jeg ikke hadde eggløsning forrige mnd, da var tempen opp og ned som en jojo, så det stemmer jo ganske bra da at kroppen ikke har klart å slippe noen egg og at det ikke ble noen progrestronstigning som igjen får temperaturen til å stige. Jeg er i dag på dag 9 fra 1 mensdag, og temperaturen hoppet høyt i været for 2 dager siden. Første dagen tenkte jeg det måtte være feil, men i dag var den enda høyere og er da på temperaturnivå(for meg) som indikerer at eggløsningen har vært. Eggløsningsslim har jeg ikke sett etter enda denne mnd siden jeg fortsatt har hatt litt brunlig utflod etter mens. Men for 3 dager siden fikk jeg kraftig smerter i høyre eggstokk slik jeg pleier å få ved eggløsning, tenkte bare dette kunne være eggstokkene som gjorde seg klare til eggløsningen, men nå lurer jeg på om det kan ha vært eggløsning? Og min teori er at den kom tidlig siden jeg ikke hadde eggløsning forrige mnd, høres dette helt teit ut? Eller hva tror dere som har litt erfaring på området???? Anonymous poster hash: df229...93b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144068624-er-det-mulig-%C3%A5-ha-eggl%C3%B8sning-p%C3%A5-dag-7-i-syklusen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Del Skrevet 2. august 2013 Det er mulig å ha eggløsning på dag 7 i syklusen, ja. Jeg hadde en periode med mye stress hvor jeg fikk el på dag 7-8 eller 9. Det rettet seg igjen. Det er kjedelig at syklusene da blir så kort, og man tenker liksom ikke el før man er ferdig med mensen (den tiden hadde jeg også mensen i 10 dager...). Anonymous poster hash: dd289...c42 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144068624-er-det-mulig-%C3%A5-ha-eggl%C3%B8sning-p%C3%A5-dag-7-i-syklusen/#findComment-145562463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå