Ventende2 Skrevet 1. august 2013 #1 Del Skrevet 1. august 2013 ganske tom side dette så tenkte kanskje vi kan prøve å bli litt kjent 37 år gammel dame fra Rælingen Har en datter på snart 15 år som er konfirmant i år Har prøvd de siste årene og få nr 2 men viste seg å bli litt vanskelig så etter 2 mislykkede forsøk IVF behandlig så bestemte vi oss for en liten pause å da fant kroppen ut at det var på tide for uten at vi ante noen ting så skjedde det naturlig og sjokke og gleden ble stor . selv om frykten for å miste er størst nå så lever det et lite håp om at dette skal gå bra å det gjør jo det enn så lenge så snart kan jeg vel puste lettet ut jeg også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144068580-hei-jenter-hvordan-g%C3%A5r-det-med-alle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januarmirakelet Skrevet 1. august 2013 #2 Del Skrevet 1. august 2013 ganske tom side dette så tenkte kanskje vi kan prøve å bli litt kjent 37 år gammel dame fra Rælingen Har en datter på snart 15 år som er konfirmant i år Har prøvd de siste årene og få nr 2 men viste seg å bli litt vanskelig så etter 2 mislykkede forsøk IVF behandlig så bestemte vi oss for en liten pause å da fant kroppen ut at det var på tide for uten at vi ante noen ting så skjedde det naturlig og sjokke og gleden ble stor . selv om frykten for å miste er størst nå så lever det et lite håp om at dette skal gå bra å det gjør jo det enn så lenge så snart kan jeg vel puste lettet ut jeg også Hei, 37 år gammel fra Bodø Så vi ligger ganske likt i løypa. Har en liten en på 18 mnd fra før så her blir det to tette...om alt går bra da Foreløpig tyder alt på det, men vil nok ikke slappe av før jeg har sett nurket sprelle på ultralyd. Var i samme båt som deg med førstemann, men vi slapp unna ivf helt da han lurte seg inn mens vi ventet på plass . Denne gangen prøvde vi som normalt og jammen satt det ikke på fjerde forsøk . Går ennå med en følelse at dette var litt for lett men prøver å tenke positivt. Gleder meg og til jeg kan puste lettet ut Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144068580-hei-jenter-hvordan-g%C3%A5r-det-med-alle/#findComment-145559563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå