Gå til innhold

Støvler til ettåring med tykke legger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Dytter på denne

Anonymous poster hash: dc781...896
Skrevet

Ei jeg hadde i barnehagen før hadde tykke legger så de slet med og få tak i støvler,men de fikk ett tips om og klippe opp litt på ene siden så åpningen ble bredere. de kjøpte da ikke de dyreste støvlene siden de måtte "ødelegge" de men det funka kjempe fint for jenta dems :) 

Lite tips bare :=)

Skrevet

Ingen her som har/har hatt gode, runde barn og som har fått litt erfaring med støvler og sko?

Skrevet

Ei jeg hadde i barnehagen før hadde tykke legger så de slet med og få tak i støvler,men de fikk ett tips om og klippe opp litt på ene siden så åpningen ble bredere. de kjøpte da ikke de dyreste støvlene siden de måtte "ødelegge" de men det funka kjempe fint for jenta dems :)

Lite tips bare :=)

Ah, takk for svar! :)

Høres lurt ut. Men revner de ikke lett opp da? Og det blir ikke ubehagelig og ustødig?

Skrevet

Mi har tjukke leggar (lik mammaen sin der), kan berre gløyme å få plass til bukse i støvlane. Men det går bra å trekke buksa opp til knea og la den ligge i rynker der, sjølv om det er lite stilig.

Skal ho leike når det er vått brukar ho strømpis under regnbukse, regnbuksa er då over støvlane.

Annonse

Skrevet

Støvlene til hun jenta jeg hadde holdt sesongen ut hvertfall. Men hvor behagelig det er og gå med,vet jeg dessverre ikke. Her var det snakk om og klippe opp noen få cm bare,så da revnet de ikke..

Skrevet

Mi har tjukke leggar (lik mammaen sin der), kan berre gløyme å få plass til bukse i støvlane. Men det går bra å trekke buksa opp til knea og la den ligge i rynker der, sjølv om det er lite stilig.

Skal ho leike når det er vått brukar ho strømpis under regnbukse, regnbuksa er då over støvlane.

Hadde ikke strømpebukse/bukse eller sokker på når vi prøvde støvler. Etter å ha gått opp flere størrelser og fortsatt slet med å få de på ga vi opp. Får prøve flere skobutikker på neste bytur. Begynner å haste nå som det nærmer seg barnehagestart

Skrevet

Hadde ikke strømpebukse/bukse eller sokker på når vi prøvde støvler. Etter å ha gått opp flere størrelser og fortsatt slet med å få de på ga vi opp. Får prøve flere skobutikker på neste bytur. Begynner å haste nå som det nærmer seg barnehagestart

Vår har viking og Hunter, Hunter er kanskje noko breiare i skaftet enn viking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...