Gå til innhold

noen som har vært på ul i uke 12 og fått beskjed om at ikke alt var normalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars deg, jeg skjønner at du er veldig nervøs.. Noe annet ville jo nesten vært rart? ;) 

Men stiller du et slikt spørsmål her inne har du større sjanse for å høre de negative historiene, enn alle de veldig mange flere som det går bra med! De aller aller fleste går det jo bra med.. Og sikkert med babyen din også! :) Lykke til! :)

Stakkars deg, jeg skjønner at du er veldig nervøs.. Noe annet ville jo nesten vært rart? ;)

Men stiller du et slikt spørsmål her inne har du større sjanse for å høre de negative historiene, enn alle de veldig mange flere som det går bra med! De aller aller fleste går det jo bra med.. Og sikkert med babyen din også! :) Lykke til! :)

Det var et veldig godt poeng ja. Får håpe jeg er på den riktige siden av statistikken da :) takk!

Anonymous poster hash: 5dc7e...834

Jeg skal på tidlig ul i dag (12+0) og jeg begynner å bli veldig nervøs og bekymret! Jeg har gledet meg siden jeg fikk timen, men nå gruer jeg meg. Håper bare alt er bra i magen min! Jeg frykter det verste, men det er nok bare i hodet mitt!

Vi var på tidlig ul i uke 12, og fikk beskjed om at det kanskje var noe som ikke var som det skulle. hun kunne ikke si hva, men det så ut som noe galt med magen. Ble sendt videre til spesialister etter noen nervepinende døgn, men fikk heldigvis beskjed om at alt var bra! Men var allikevel veldig nervøs ved ordinær ultralyd. I uke 12 er jo alt så bittelite, så er fort gjort for de å se noe feil, selvom det ikke er noe galt. Men, er veldig bra de følger opp, og at man får sjekket det godt opp.

Lykke til, går nok kjempebra, og er en helt magisk opplevelse!! :)

Anonymous poster hash: 9caea...169

Annonse

På UL i går fikk vi se en sprell levende liten krabat! Alt så veldig bra ut og det var helt sykt å se på. Den sprellet og sparket som bare det :) Ikke gjør som meg og ta sorgene på forskudd, i de aller fleste tilfellene er jo alt bare bra. Bare gled deg!

På UL i går fikk vi se en sprell levende liten krabat! Alt så veldig bra ut og det var helt sykt å se på. Den sprellet og sparket som bare det :) Ikke gjør som meg og ta sorgene på forskudd, i de aller fleste tilfellene er jo alt bare bra. Bare gled deg!

Så bra!! :) da får vi håpe at det går like for meg :)

Anonymous poster hash: 5dc7e...834

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...