Gå til innhold

Kviser,kviser og atter kviser!!

Anbefalte innlegg

Gjest Østfold-80
Skrevet

Flere som har dette problemet i svangerskapet? Hver morgen(nesten) så dukker det opp en ny i ansiktet. Ser ut som jeg er kommet i puberteten!!:( var ikke sånn når jeg gikk gravid med jenta mi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her!!! Er helt grusom. Særlig nå på sommeren hvor man liksom skal droppe sminken!

Skrevet

Kjenner meg igjen. Var ikke så ille i starten, men nå er det ille. Er 9 uker på vei, og håper jeg snart kan få litt penere hud. Skal på apoteket i dag og kjøpe noen gravid-vennlige renseprodukter....

Sist hadde jeg dette problemet fra uke 3/4 - 6, også forsvant det...

Anonymous poster hash: b7902...05f

Skrevet

Her og. Var ikkje slik i mine andre svangerskap. Både i fjes, rygg og bryst. Æsj! Bærer på tvillingar då, så kanskje masse hormoner?

Skrevet

Jaaa! Her og! Hadde det slik i mitt første svangerskap også :/ Ansikt og rygg... Tenker det kanskje kan ha noe med at jeg ikke går på p-piller. For da jeg begynte med p-pillene 10 mnd etter nr 1 så ble huden straks penere.

Gjest Østfold-80
Skrevet

Bruker dere noen flotte produkter dere kan anbefale da? Blir helt gal av å se sånn ut!!

Skrevet

Jaaa!!! Her og!!! Fader altså... så og si aldri hatt kviser før..men hva skjedde i uke 8..?!!.. joda.noen prikker på bryst, tenkte soleksem men neida.er nå 11 uker og full i kviser på nakke, skulder, rygg, hals. Ingen i ansiktet ennå..

; (.. buuuhuu..

Skrevet

Velkommen i klubben! 

Skikkelig underjordiske, svære vonde kviser :( 

Skrevet

Jeg også! :(  Masse småkviser i panne, kinn og hake.... Ser helt rødmelert ut! Håper ikke det varer hele svskapet... Ikke hatt det sånn med de to andre!

Gjest Østfold-80
Skrevet

Jeg har fulle haka,er så stygt!! Er fælt å gå sånn på jobb,ingen som vet at jeg er gravid heller. Hater å se sånn ut! Tenk om man går sånn i 9 mnd,uff!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...