Gå til innhold

Dere andre i uke 32/33 ca, hvordan er formen nå??

Anbefalte innlegg

Hei!

Lenge siden jeg har tittet innom her nå.. Ferietilstander;)

Merker dette er tungt nå, teller ned hver uke.. tungt i varmen, mye hodeverk, sliten og kan gjerne ha ett par dupper ila dagen(ikke såå lett med to fra før i ferie), satser på at det snur litt snart igjen når hverdagen kommer og muligheten for ro og hvile kommer tilbake..

Hvordan er det med dere andre?

termin 24 september her da..

Fortsetter under...

Sur som ei potte og daff som ei rotte. På gråten for den minste ting og heilt utslitt. Det var i dag, i går var det betre, så kryssar fingrane for betre lukke i morgon. Men å påstå at eg er i lukkelege omstendigheter er å dra det litt langt syns eg... ( gler meg masse til babyen kjem ut altså!!! Men akkurat å vere gravid og tung og sur er ikkje det kjekkaste eg veit nei...) er i veke 33...

Anonymous poster hash: bd442...f00

Ca Uke 33 her og, termin OUL satt til 25 sept / privat UL termin to ganger satt til 20. Sept.

Formen har vel vært bedre.... Har så mye vann i beina at jeg kun får på meg sandaler og det tidvis er vanskelig å bøye tærne. Halsbrann. Bekken som begynner å skrante litt. Sover ukomfortabelt. Og generelt litt sliten.

Men sånn i det store bildet er jeg frisk som en fisk sammenlignet m mange andre, så føler nesten ikke jeg kan klage.

Varm sommer med 2 andre småbarn hjemme er jo heltiski seg selv. Ikke s mange anledninger tilå ligge strakt ut med beina høyt :)

Men snart i mål nå..... Teller dager......

Termin 29 september her.

Formen er stort sett grei, selv om det ikke blir mye søvn. Fortsatt i jobb og med ei lita ei hjemme blir det ikke alltid mye tid til hvile. .ser fram til permisjonen nå! Har tidvis kort lunte og blir fortere irritert enn før..sikkert ikke alltid like hyggelig å ha i hus :/

Termin1.okt.og formen er forholdsvis grei. Er nok plaget med bekkensmerter og korsryggen, men kun når jeg overbelastet meg ved å gå elr sitte. Helt greit ellers, prøver å ta det med ro, fortsatt i jobb, men har hatt en fin sommer hittil. Har ei jente fra før av på 2 år , gler meg til å gå i mammaperm;)

Annonse

Godt å lese at dere har det som meg B)  Jeg har termin 26 september. Var i superform inntil for 2-3 uker siden. Nå er jeg tidvis stuptrett, har vann i beina, ondt i ryggen og sure oppstøt.. MEN faktisk er humøret på tross av dette generelt ok. Så lenge jeg får hvilt meg og får mat jevnlig så er humøret fint.. de ganger jeg blir for sliten blir jeg til gjengjeld sur og lei..  :angry: Ikke alltid like lett å være gravid  :wub:

Akkurat inne i uke 30 så kanskje litt for "kort" til å svare her (vet formen kan endre seg MYE for hver uke framover) men svarer likevel :P Formen er ok, til tross for noe bekkensmerter, halsbrann, og mye ødemer i beina og litt i hender. Er såklart begynt å bli litt sliten, lavt jernlager, kun 9 og lav Hb, 10, 0. Begynner å bli lei etter 29 uker som gravid... Vet det er tidlig å bli lei men... GLEDER meg til jeg er fødeklar! :)

Jeg er uke 32 i morgen, og formen er fin.

Har samme problemer med bekkenet som jeg har hatt hele tiden (fra uke 13), men ikke noe vann i kroppen, og ingen "nye" problemer. Føler meg litt stiv i kroppen om morgenen, men ellers føler jeg meg ikke tung eller noe sånn. Var i svømmehallen i går, og skjønte ikke hvorfor "alle" kikket sånn på meg, inntil jeg kom på at jeg jo er rimelig synlig gravid ;) Glemmer det litt ut innimellom, heldigvis.

Hadde nok vært mye mer sliten hvis vi hadde barn fra før, tenker jeg. I tillegg er jeg så heldig å ha en ektefelle som varter meg opp etter alle kunstens regler, så har virkelig ingenting å klage på. 

Gleder oss veldig til å møte lille jenta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...