Gå til innhold

Panikk!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei ung jente på 22 år, jeg har ingen barn fra før,  jeg fikk beskjed av legen min når jeg var 18 år at det nesten var helt umulig for meg å bli gravid, 

jeg har forelsket meg i en mann som er 20 år eldre en meg.  han er skilt og har 3 barn som er på alder med meg. 

vi har lenge  flørtet med hverandre men det kunne ikke bli noe mellom oss pga av ungene hans,  men får 7 uker siden var vi på fest sammen og havnet selvfølgelig til sengs. etter det har vi bare sendt noen sms til hverandre. 

jeg hadde ingen idè om at jeg kunne være gravid, jeg fikk lungebetennelse og var sengeliggende, men da det var godt over, var jeg utrolig trøtt, kvalm og svimmel, jeg gikk til legen for å sjekke hva som var galt, de mente bare det var kroppens reaksjon etter at jeg hadde hatt lungebetennelse, men etter å ha vært sengeliggende i 2 uker, oppsøkte jeg legen igjen og krever at de tar blodprøver av meg får å finne ut hva som er galt, ikke en gang da i min villeste fantasi ville jeg tro at jeg var gravid, 

Jeg fikk totalt sjokk da legen sa jeg var gravid og kunne ikke skjønne hvordan dette var mulig, jeg hadde jo fått bekreftet at jeg ikke kunne få barn og i tillegg gikk jeg på p-pillene for å kontrollere mensen. 

det er  3 dager siden jeg fikk beskjeden,og jeg er helt  i sjokk og vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette.  

jeg fortalte han igår at jeg var gravid, og jeg føler han presser meg til å ta abort, han sier at det er krise og at  han kommer til å miste barna han allerede har. og jeg er utrolig glad i den mannen og vil jo selvfølgelig ikke ødelegge livet hans, men jeg er utrolig redd for at jeg kommer til  å angre vist jeg gjør det kun får hans del, jeg trodde jo ikke jeg kunne bli gravid, hva om dette er min eneste mulighet til å få barn? jeg sa også til han at han ikke trengte å ta noe del i noe av de uansett hva jeg velger, men siden vi bor på en så liten plass der alle kjenner alle, så blir det veldig vanskelig..

hva er det rette å gjøre her?? 

meget fortvila og sjokka jente. 

Anonymous poster hash: 6243e...622

Anonymous poster hash: 6243e...622

Fortsetter under...

Tror aldri jeg hadde tatt abort om dette muligens var min eneste sjanse!

Men bare du vet hva som er riktig for deg. Du må ta det valget som er riktig for deg, ikke la deg bli presset til det ene eller andre. Tar du et valg du selv ikke ønsker kommer du til å angre!

Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for!

Anonymous poster hash: 57e69...38e

Hva mener han med og miste barna? Var ikke de på alder med deg....? De kommer sikkert til og bli sjokkerte og hate faren sinen stund, og så bvil nok dette gå over. Uansett, tenk deg godt om hvis dette kanskje er din eneste mulighet til og få barn. Men.. slikt vet man jo ikke..

• 1 måned senere...

Hva med å si til han at det ikke er hans barn? på den måten kan du beholde barnet uten at han behøver å ta del  barnets liv, og du slipper press og misnøye. Ikke det beste alternativet, men siden han nærmest presser deg til abort på grunn av hans eget liv, når dette er kanskje din eneste sjanse til å få barn, da synes jeg ikke du burde tenke på han i det hele tatt!!! Tenk på deg selv, og hva som er best for deg!

Anonymous poster hash: e41dc...a74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...