Gå til innhold

7 år siden sist, fjerner spiralen nå på fredag :) Spennende!!!

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg er en jente på 25, som nå har bestemt meg for å begynne å prøve på nr 2. Har fra før av en sønn på 7 år. Ellers er jeg student, og i et forhold med verdens beste mann. Jeg var bare 17 år sist jeg var gravid, så det er nok en del som blir annerledes denne gangen, men krysser fingrene for at det ikke skal ta så lang tid! 

Jeg er kjempe spent hvertfall! Vi bor forresten i Akershus :) På fredag, kl 09.20 fjerner jeg kobberspiralen, og på søndag starter eggeløsningsperioden, og siden vi  håper på jente skal vi holde på som kaniner hele fredagen og lørdagen;)  Tvi tvi  ;)  :D

Fortsetter under...

Tvi tvi til deg og håper den lille spiren sitter fort!

Tok du en eggløsnings test for å vite at du hadde eggløsning eller er du en av de som kjenner kroppen din veldig godt??

Selv fjernet jeg hormon spiralen min i går etter å ha hatt den i 3,5 år. Har en sønn fra før på snart 4 år og har bestemt oss for at nå kan det passe med nr to.. Men aner jo ikke hvor jeg er i syklusen siden jeg kun har hatt minimalt med mens de siste to åra og helt sporadisk... Er jo litt utolmodig på å komme i gang med denne prøvinga.. ;) Men kobberspiral og hormon spiral fungerer jo litt forskjellig så mulig det ikke er helt sammenlignbart... Jeg ender vel som sist.. ha ha Sier at jeg skal ta det som det kommer, men ender opp med å kjøpe inn både el tester og gravide tester og styrer noe voldsomt...

Lykke til med prøvinga i hvertfall!!

Hei skogshuldra :) Så spennende, vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg ;) Jeg har ikke kjøpt eggeløsningstest, men menstrasjonen er veldig pålitelig, i tillegg har jeg lastet ned en fertilitets-app på iphonen så jeg kan se når jeg ha eggeløsning ut utfra forrige menstrasjon, men kanskje jeg skal kjøpe med en sånn eggenløsningstest også for morroskyld ;) Jeg har en venninne på 38 som bestemte seg for å prøve (hun har hatt spiral i mange år) også ble hun gravid den dagen (!) hun tok hun spiralen ;) Ønsker deg masse lykke til, vi kan jo holde kontaken ;)

Ja, dette blir spennende!! Nå er mannen min på vei hjem fra 2 uker reise (jobb) Så er vel bare å hive meg over han når han kommer hjem :lol: Så er jeg liksom ordentlig i gang med prøvinga :D.... Har ikke peiling på hvor i syklusen jeg er da... (har ikke hatt ordentlig mens så lenge jeg har hatt spiral...) Men finner vel ut av disse syklusene etter hvert så får vi bare prøve litt hyppig å håpe at det klaffer!! Ja, hadde vært morsomt å holde kontakten og se hvordan det går i mnd fremover!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...