Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flytter inn fra januar gruppa, hadde først termin 11.1 men har nå fått 2.2 etter OUL

Skrevet

Syns alle blir satt så langt tilbake etter oul! Syns det er litt skummelt jeg..

Skrevet

Syns alle blir satt så langt tilbake etter oul! Syns det er litt skummelt jeg..

Hmm, du kan si noe der. For min del var det veldig usikkert siden jeg gikk på p.pillen og hadde hoppet over flere mens perioder. Men er det mange som blir flyttet langt er jo det litt merkelig.

Skrevet

Hopper inn her jeg også :) Hadde menstermin 27. januar, men etter OUL i går fikk vi "endelig" termin 06. februar :-) Alt var bra med nurket i magen og det er en lillebror som kommer :-) <3 Storebror fyller 3 år 8. februar så håper virkelig ikke lillebror kommer samme dag....!

Så det var flere som har termin 6. februar, hvor mange uker+dager er dere nå...? De fleste terminkalkulatorer skal jo ha siste mens' første dag, men stemmer jo ikke med terminen jeg nå har fått... ;-)

Formen her er forresten bare bra, hatt en uke hvor jeg var ganske uggen (rundt uke 8-9) Akkurat samme som med storebror hehe, men nå merker jeg egentlig ingenting, bortsett fra at magen begynner å komme litt i veien hehe ;-)

Hei!

Jeg har termin 6.feb, som i dag er 18 uker og 3 dager.

:)

Skrevet

Oul i dag, vi får en liten gutt <3 ble flyttet frem og termin er nå 1 feb :-)

Skrevet

Oul i dag :D Aktiv nydelig liten gutt inni magen hær <3

Termin flyttet fra 7 februar til 4 februar.

Skrevet

Gratulerer til dere som har sett baby på Ul- så stas!!! Jeg skal på mandag nå og både gruer og gleder meg :-)

I går kjente jeg flere dult i magen- herlig følelse! Nå begynner det hele å bli mer virkelig og formen er bedre også. Hvordan er formen deres da jenter?

Skrevet

Dult i magen er helt fantastisk. Hær har både jeg og mannen kjent det i et par uker <3

Oul var også helt utrolig, så deilig å se den lille i magen.

Må til enda en ultralyd om en mnd da, da skal en hjertespesialist se nøye på mini sitt hjerte siden jeg er født med bilyd på mitt hjerte. Syns det er fint de er så nøye med å sjekke at alt er som det skal.

Formen er faktisk overaskende god :)

Noe hodepine og mye ligamentsmerter enkelte dager.

Men alt i alt er alt bare flott.

Også er det bare 3 dager til jeg er halveis!

Og nå kan jeg endelig starte innkjøp av saker og ting til gutten vår <3

:)

Skrevet

Gratulerer til dere som har sett baby på Ul- så stas!!! Jeg skal på mandag nå og både gruer og gleder meg :-)

I går kjente jeg flere dult i magen- herlig følelse! Nå begynner det hele å bli mer virkelig og formen er bedre også. Hvordan er formen deres da jenter?

jeg skal også på mandag, og grugleder meg :) Var på ul i uke 13, ig da var jo alt bra, så håper det er det enda!!!:)
Skrevet

Jeg skal på oul om en uke! Grugleder meg jeg også :) tia kommer nok til å gå sakte siden jeg er så fryktelig spent. Hvis alt er som det skal da så skal jeg virkelig begynne å slappe av å nyte svangerskapet!! :)

Skrevet

Det er sååå herlig å kjenne liv!!!! :) Kjenner dere liv, og hvilken uke er dere i? Jeg er 17+6 idag :)

Skrevet

Jeg er 16+1 og har ikke kjent noe liv ennå. Men jeg er førstegangs også da, så da går det vel ofte litt lenger tid :) Men gleder meg :) 2 uker til UL nå, DET blir stas det!

Skrevet

Har hatt en "kilende" følelse der babyen ligger, men kan ikke si det er bevegelser :-)

Skrevet

Sa har vi vært på oul, og alt i skjønneste orden :) Her venter vi ei lita JENTE!! Storebror er helt i hundre og har handla rosa smokker idag :)

Skrevet

Så kjekt, Nemo! :) OUL 1. oktober her, da er jeg 19+1. I dag 17+0, og glad for å oppdage at et par av jeansene mine fortsatt passer, så enn så lenge har jeg litt å variere med når gravidbuksene er til vask. 

Skrevet

Så kjekt nemo!!

Herlig å høre at alt står bra til. Grattis med jente, kjekt å ha en av hver :)

Vi skal på UL om 11 dager! Gleder meg!

Skrevet

Så gøy Nemo! :)

Jeg var også på UL i dag og alt så bra ut...HURRAAA!! Føler meg så heldig..virkelig! Og her ventes mest sannsynlig ei lita jente til..fantastisk med ei søster til lillemor på 2 år :-)

Skrevet

Litt treig med å oppdatere, men var på OUL 9.9, termin flytta fra 8.2 til 9.2. :)

Vi vet ikke hva d blir, men j har jentefølelse og mannen guttefølelse. Så da får vi se!

Stas å kjenne liv hver dag, koselig med kontakt. Jeg er egentlig 19+6 i dag i forhold til mine beregninger, men siden j er flytta en dag vil d kanskje si at j er 19+5?? I allefall straks halvveis! :) :)

Skrevet

Godt aa hore at det er fint med alle saa langt :)

Jeg kjenner ikke liv enda, 19+6... saa er litt utaalmodig. Morkaka ligger forann + 1.gang saa mulig det tar litt tid.

Snart halvveis, og jeg nyter hver dag etter denne etterlengtede spiren, selv om magen knapt nok viser enda, synes jo det selv hehe. Hvert fall ingen som ser det. Skal vel tidsnok bli stor, saa helt I orden..  

Er det noen som skal ta 3D ultralyd? Er det verdt det? 

Jeg har alltid syntes de bildene ser litt creepy ut, men naa vurderer vi det siden det ikke skjer saa mye mer fremover utenom kontroller...

Skrevet

Da var første jm time overstått og oul i morgen! Merker jeg er nervøs men gleder meg :-)

Skrevet

Jeg fikk 3D-bilder på oul, men har også tenkt å få tatt 3D-bilder på Ultralydsklinikken en gang etter uke 24.

Nå er jeg over halvveis i svangerskapet :)

Skrevet

Tårene triller av lykke og hormoner nå! :) Jeg har kjent små dult i magen noen uker nå og hver gang har jeg lagt hånden på magen for å kjenne om det kommer flere. Og ENDELIG kjente jeg det første sparket mot hånda mi <3

Skrevet

Da var oul overstått og jeg venter ei lita jente :)

Skrevet

Er 20 uker i dag:)

Vi skal på ny ul om noen uker så håper vi får se hva det blir da siden ungen var som en turner sist gang vi var der. Klarte ikke se noe da. :( 

Kjenner masse liv på kveldene og koser meg med det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...